Forum Discussion

AbC8457a1405240's avatar
2 years ago
Solved

Kan de app niet installeren

Ik kan de app niet installeren via de EA site.

Krijg telkens error.

Heb Origin al verwijderd.

• Hey @AbC8457a1405240,

Kan het zijn dat het EA app installatiebestand niet volledig en goed is gedownload van onze site?

Zou je het nogmaals kunnen proberen? Dit is de directe link: link.

Als het bestand is gedownload, probeer het dan met Administrator rechten uit te voeren.

• Rechtermuisknop-klik op het bestand > en linkermuisknop-klik op Als Administrator Uitvoeren.

Mocht dat ook niet werken, kun je dit bestand eens proberen?

Dit is een ietwat oudere versie van de EA app via een andere bestandsvorm, maar als het goed is moet je die ook gewoon kunnen updaten.

9 Replies

• Hey @AbC8457a1405240,

De fout code die je krijgt als je de EA app wilt installeren heeft vaak te maken met de instellingen in jouw pc of laptop. Mogelijke oplossingen zijn

• Probeer de het opnieuw maar nu als Administrator van jouw laptop/pc
    • Kijk of je alle Windows updates hebt opgehaald dus ook de nieuwste Download .NET Framework | Free official downloads (microsoft.com)
    • controleer of je antivirussoftware de installatie niet blokkeert (download dus eerst het installatiebestand naar je pc en probeer het vanaf je pc te installeren

Laat even weten of je hiermee verder kunt.

• Hallo Trismagistos,

Dank voor het meedenken.

Ik ben de administrator van mijn PC. (Heb het voor de zekerheid nog gecheckt}

Ik had alle windowsupdates opgehaald(ook nog gecheckt)

Ik heb de nieuwste .Net framework.

Ik heb alle antivirussoftware en ook alle andere beveiligingen uitgeschakeld.

Toen opnieuw de EAapp geprobeerd te installeren (EAinstaller.exe)

Maar ik blijf dezelfde error code INST-14-1612 krijgen.

Groeten, *

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hey @AbC8457a1405240,

Kan het zijn dat het EA app installatiebestand niet volledig en goed is gedownload van onze site?

Zou je het nogmaals kunnen proberen? Dit is de directe link: link.

Als het bestand is gedownload, probeer het dan met Administrator rechten uit te voeren.

• Rechtermuisknop-klik op het bestand > en linkermuisknop-klik op Als Administrator Uitvoeren.

Mocht dat ook niet werken, kun je dit bestand eens proberen?

Dit is een ietwat oudere versie van de EA app via een andere bestandsvorm, maar als het goed is moet je die ook gewoon kunnen updaten.

• Hallo Leeuw,

YESSS.

De directe link werkte ook niet voor mij.

Ik ben al administrator van mijn PC ; Daarom denk ik dat ik ook niet de optie krijg "als administrator uitvoeren" dmv het rechtsklikken op het bestand.

Maar het .msi bestand werkte wel.

Ik heb nu de EA app op mijn PC en dus ook weer toegang tot mijn games.(Heb even Battlefield V geopend en dat werkte zoals vanouds)

Ik kan de update optie ff niet vinden maar dat komt nog wel.

Mag ik je in ieder geval HARTELIJK DANKEN voor je moeite en de geboden oplossing: Hulde daarvoor.

Met vriendelijke groeten, * Doeser

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @AbC8457a1405240, ah top, dankjewel voor de update! Fijn om te lezen.

Als het goed is update de EA app automatisch. Je kunt de updates ook forceren via de "EA Updater" wat standaard erbij wordt geïnstalleerd wanneer je de EA app installeert.

Kun je dat eens proberen?
  • Hallo Leeuw,

Er is inderdaad gelijktijdig een EA updater geinstalleerd.

Als ik die open zegt ie dat de app al up to date is.

Lijkt me dus in orde.

Groeten

• ik krijg de ea app niet geinstalleerd, ik heb de oude link al geporbeert vanuit een ander bericht wat ik vond op de site maar ook met die link hellaas geen geluk.

ik ben de enige eigenaar van de pc en heb ook geprobeerd om alle beveiliging uit te zetten en dan de link te proberen maar dat helpt niet.

wat kan ik nu nog doen?

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @michellebr89 ,

Heb je alle links in de post:

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Kan-de-app-niet-installeren/td-p/12418694#M315

Van @EA_Leeuw al geprobeerd?

Als dat zo is dan kan er ook wat anders aan de hand zijn. Zou je een DxDiag.txt willen bij voegen (opladen als bestand)

Hier lees je hoe je dat kunt doen:https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Controleer dan gelijk even of jouw pc voldoet aan de systeemeisen voor De Sims 4.
    https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Alvast bedankt.

About EA app Technische problemen & bugs

Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.120 PostsLatest Activity: 2 hours ago