Forum Discussion
Hey @Simmie99,
Ik heb je vraag even bestudeerd en wil graag even met je meedenken maar vermoed dat het niet heel eenvoudig zal worden.
Ik begrijp dat je jouw beeldschermen uitbreidt en dat het linker een andere pixeldichtheid of beeldscherminstelling heeft dan het rechter scherm. Het is een beetje afhankelijk van je grafische kaart en de programma's die je daarmee draait.
Heb je al geprobeerd om het hoofd en subscherm even te wisselen om daarmee in de EA app een aantal aanpassingen te doen? Nadat je die hebt gedaan zou je de schermen weer kunnen omwisselen.
Je kunt altijd via de 'View' optie het schermformaat aanpassen ctrl+= of ctrl+-. Ook heb je dan de mogelijkheid op het formaat van de EA app aan te passen aan het beeldscherm. Normaal gesproken opent de app altijd binnen de marge van je beeldscherm.
Kijk ajb ook even of je de nieuwste versie hebt. Volgens mij is dat 12.168.0. Je kunt het versienummer altijd even controleren via het Windows instellingenmenu (apps etc)
Laat ajb even weten of je hier iets aan hebt
- Simmie992 years agoRising Ace
@Trismagistos bedankt voor je tips.
Ik heb het hoofdscherm en subscherm even omgewisseld en daarna weer teruggezet.
Dat heeft geholpen gelukkig.
Wel vreemd, want ik had niks gewijzigd in mijn instellingen, dus wat het probleem heeft veroorzaakt blijft een raadsel.
Maar ik ben blij dat het weer werkt.
- Trismagistos2 years agoHero
Fijn om te weten dat je nu weer op een vetrouwde manier gebruik kunt maken van je twee schermen, @Simmie99!
Soms zijn de wegen van elektronica ondoorgrondelijk 😉