Forum Discussion

Re: Wordt steeds uitgelogd bij EA app PC

Hey @DutchyNL_101,

Kan je aangeven waar je opnieuw moet inloggen? Is dat op je pc, de EA app of je spel? 

Zou je ook kunnen aangeven of dit probleem is ontstaan na een update van je pc, de EA app of je spel?

Hoe meer informatie je geeft hoe beter.

4 Replies

• DutchyNL_101's avatar
    DutchyNL_101
    2 years ago
    @Trismagistos Op PC bij de EA app (opvolger van Origin). Eigenlijk sinds twee maand moet ik elke dag inloggen. Heb wel meerdere Windows updates gehad. Echter heb nog geen "App recovery" uitgevoerd en dan zal ik nu doen.
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @DutchyNL_101,

Kan het zijn dat je een wat oudere versie van de EA app gebruikt? 

De laatste update van de EA app was op 22 oktober (versie 13.47.0,5560)  je kunt de versie controleren als je in de EA app op de drie streepjes links boven klikt. Daarna op about en onder de links vind je dan de app versie. 
    Soms helpt het als je de app opnieuw downloadt. Kijk dan even in de link hieronder.
    https://help.ea.com/nl/help/ea/ea-app/game-download-install-load-troubleshoot/

Laat even weten of het probleem hiermee is verholpen.

• DutchyNL_101's avatar
    DutchyNL_101
    2 years ago
    @Trismagistos Hi, ik ben al op versie 13.52.0 en App recovery heeft het waarschijnlijk opgelost, ik ga nog een week tegen aankijken.
    Dank je wel voor je hulp!
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @DutchyNL_101,

Prima. Als je de app hebt hersteld kan je ook weer de nieuwste versies krijgen. Hopelijk gaat het nu wel weer goed.

Laat het even weten als je toch weer hulp nodig hebt.

Veel plezier met spelen. 😉

About EA app Technische problemen & bugs

Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.163 PostsLatest Activity: 3 hours ago