Forum Discussion

f79ox3mx9tnx's avatar
f79ox3mx9tnx
Rising Newcomer
1 month ago

Simrace opdracht vul je zakken in Sims freeplay

Al mijn stuivers (12) waren door mijn 6 sims gevonden maar werden niet geïnd en de sims bleven "hangen in de zoekopdracht met het knipperende xp symbool erboven. Na cache 3x legen, spel tig x opnieuw opstarten. Andere sims met andere opdrachten proberen en die werkten gewoon, mobiel opnieuw opstarten en wat nog meer deden eerst enkele van de "stuiversims" het weer. Mijn acties blijven herhalen en nu net kon ik eindelijk de opdracht beëindigen. Dit kostte me een paar uur dus de beloning ga ik hierdoor mislopen. Hoop dat hier iets aan gedaan wordt want dit is niet leuk spelen en kost onnodig veel tijd. 

Het kan te maken hebben met een melding die ik geregeld krijg "Ojee de laatste update is niet helemaal goed geïnstalleerd neem contact op met....." Ik heb meerdere dagen op een nietszeggend standaard antwoord wat totaal niet relevant was moeten wachten en ben dus nog geen stap verder. Heel spijtig. Ik hoopboo een vlotte oplossing want ik vind het een leuk spel maar wik ontspannen iov gefrustreerd raken. 😉

No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for EA app Technische problemen & bugs

EA app Technische problemen & bugs

Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.Latest Activity: 2 days ago
186 Posts