Forum Discussion

Stve666's avatar
2 years ago
Solved

Verkeerd account gekoppeld

Hi!

Mijn vriendin had een jaar geleden met haar Xbox account, The Sims gespeeld en waarschijnlijk mijn e-mailadres gekoppeld.

Nu wil ik Fifa23 spelen, maar ik kan mijn EA account niet koppelen aan mijn Xbox account... Omdat zij dat heeft gedaan.

Ik heb haar account inmiddels al ontkoppelt, maar nu blijf ik de melding krijg dat in het verleden is gekoppeld geweest aan haar Xbox account... 

Help?

7 Replies

• Stve666's avatar
    Stve666
    2 years ago

Helaas,

Dat werkt ook niet.

Want dit is een nieuw account... Of tenzij je bedoelt: met een nieuw e-mailadres?

Of moet.ik dit account verwijderen en dan opnieuw proberen?

Groetjes

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @Stve666,

Ik bedoel inderdaad dat je een nieuwe EA account maakt, zodat je een account hebt waar geen Xbox account aan gekoppeld was. Helaas kan je anders niet je Xbox aan een EA account koppelen.
  • Stve666's avatar
    Stve666
    2 years ago

@EA_QueenBee 

Ben ik dan ook al mijn games kwijt die op mijn account aanwezig zijn?

Of kan ik dat op één of andere manier weer terugkrijgen?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @Stve666,

Als je je account verwijdert dan wel natuurlijk. Maar als je gewoon een nieuwe maakt met een nieuw emailadres, dan heb je gewoon twee accounts.

Wat je kan proberen is om een tweede account te maken, en dan met live support je accounts samenvoegen zodat de nieuwe account je primaire account is, maar dan verlies je alle spelvoortgang van je oude account, dus dat is ook niet een perfecte oplossing.
  • Stve666's avatar
    Stve666
    2 years ago

Ik heb op dit account namelijk 2 officiële games van Red Alert 2 staan (die nergens meer te krijgen zijn). 

Kan ik die wel overzetten ?

About EA app Technische problemen & bugs

Heb je problemen met de EA-app? Doe mee en rapporteer bugs en vind hulp bij downloads, DLC's, aankopen en inlogfouten.126 PostsLatest Activity: 55 minutes ago