Forum Discussion

guyfromfortniteh's avatar
3 months ago

Aanhoudend probleem met EA mail

Hey,

Ik heb 9 jaar geleden een ea account aangemaakt met de email: [edit: email address removed]. Voor 8 jaar lang kon ik op dat account games spelen zonder probleem.

1 jaar geleden kreeg ik de melding dat er een code naar dat email adres is verzonden. Ik had toen eerlijk gezegd niet de tijd en zin om dat probleem op te lossen. Nu wil ik EA fc26 spelen op dat account en lukt me dat niet. Ik krijg steeds de melding (als ik het spel wil opstarten) dat er een code naar die mail verstuurd is om me aan te melden. Omdat het een @ea mail is wordt die alleen gebruikt voor personeelsleden van EA en dus kan ik me niet aanmelden om die code te ontvangen. 

Vertel me a.u.b. niet dat ik hulp moet vragen aan het EA support team, ze vertellen me dat ze niks kunnen doen en me niet verder kunnen helpen (zit al 2 weken te proberen).

In afwachting op een antwoord,

Mvg,

No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for EA Algemene Vragen

EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!Latest Activity: 2 days ago
243 Posts