Forum Discussion

Jasoneagamer09's avatar
Jasoneagamer09
Rising Newcomer
1 month ago
Solved

Ea card transfer to xbox

I just bought an 15 euro ea card and i redeemed it and now i wanted to start my xbox and play eafc26 but i couldnt find it and on my ea wallet its says 15 could i please get my money back

• Hoi Jasoneagamer09​,

Welkom op de Nederlandse forums! Dus je hebt een kaart voor de EA app gekocht? Ik zou aanraden om contact op te nemen met je verkoper, maar je kan die cadeaukaart code niet herstellen eens die verzilverd is. Ik kan alleen aanraden dat je in de toekomst meer voorzichtig bent als je cadeaukaarten koopt.

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 month ago

Hoi Jasoneagamer09​,

Welkom op de Nederlandse forums! Dus je hebt een kaart voor de EA app gekocht? Ik zou aanraden om contact op te nemen met je verkoper, maar je kan die cadeaukaart code niet herstellen eens die verzilverd is. Ik kan alleen aanraden dat je in de toekomst meer voorzichtig bent als je cadeaukaarten koopt.

• Jasoneagamer09's avatar
    Jasoneagamer09
    Rising Newcomer
    1 month ago

Okay ik zal in de toekomst beter opletten maar ik krijg nu geen refund of 15 euro xbox code wat ik eigenlijk wel begrijp als jullie dat niet doen maar ik ben 16 en wil goed met mn geld omgaan dus als ik een keer 15 euro uitgeef voor niks vind ik dat best wel veel