Stijn1205
3 months agoNewcomer
Ea games hangen vast
Als ik EA fc of UFC 5 speel dan hangen online games vast. Bijvoorbeeld EAFC als ik een potje online start moet ik of mijn game opnieuw opstarten of ik wordt eruit gegooid. Hoe kan dit
Als ik EA fc of UFC 5 speel dan hangen online games vast. Bijvoorbeeld EAFC als ik een potje online start moet ik of mijn game opnieuw opstarten of ik wordt eruit gegooid. Hoe kan dit
Hoi Stijn1205,
ik heb een paar vragen als dat oké is:
Het zijn niet alleen EA spellen maar vele andere spellen vertonen dit inmiddels van diverse uitgevers
Ik heb inmiddels al minstens 54 spellen welke na vele herinstallaties helemaal knettergek werd van de compleet krankzinnige wijzigingen om in te loggen vele meerdere keren en dan vervolgens compleet vastlopen voor je het spel kan gaan spelen zit je naar een laad scherm te kijken die niet stopt
De eerste keren wacht ik geduldig maar als het langer duurt dan 6 minuten dan "kill" ik de rommel en start ik de pc eens op maar als het blijft gebeuren gaat het spel razendsnel bij mij in de eeuwige ban en zal het daar nooit maar uitkomen.
Met als gevolg dat elke krankzinnige spel bakker dan kan rekenen dat ik nooit of te nimmer ooit nog een spel bij hen koop, het lijkt erop dat dit letterlijk bewust word gedaan om je te dwingen hun nieuwe telg te verkopen
Wat mij dan ook duidelijk heeft gemaakt dat die ECHT met opzet word gedaan
Want als ik die zogenaamd betere heb gezien bij vrienden ben ik snel overtuigd dat ik het absoluut nooit in mijn collectie wil en vervolgens zorgen deze ......... vul zelf maar in wat ik hier wil invullen maar ik garandeer u het is niet fraai is
Van vrijwel alle "nieuwe" spellen is het meteen weer duidelijk dat het allemaal online MOET en ja daar komt het weer dat lust ik niet en wil het niet en zal het niet.