Forum Discussion

TheDocRedstone's avatar
TheDocRedstone
New Novice
4 months ago

EAFC crashes on PS5

Ever since the latest update EAFC has been crashing. I start a Champsgame watch the teamsheets and after that my game crashes back to the playstation homescreen. This weekend I have been disconnected 8 times in Champs and the friendlycup and I don't even know how many times in Rivals. I have tried reinstalling the game, checking if my playstation is at fault by trying games from different developers but it is only in EAFC. 

4 Replies

• TheDocRedstone's avatar
    TheDocRedstone
    New Novice
    4 months ago

Beste EA_QueenBee,

Dat is het vreemde ik krijg geen specifieke melding alleen een PS5-melding 'EAFC is gecrasht' waarbij ik dan automatisch een reactie kan versturen met een foto. Het geeft verder ook geen foutcode. De afgelopen dagen tijdens potjes Rivals is het spel ook niet meer gecrasht. Indien dit wel weer gebeurt en ik krijg een foutcode dan stuur ik u een update, maar het leek voornamelijk voor te komen tijdens Champs en Rivals op zondagavond tussen 21:00 en 23:00 uur (CET)/

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 months ago

Vreemd, maar wel fijn om te horen dat het weer lukt. Laat het me alsjeblieft weten als het weer gebeurt, maar hopelijk was het gewoon een eenmalige tijdelijke storing.

• TheDocRedstone's avatar
    TheDocRedstone
    New Novice
    4 months ago

Beste EA_QueenBee ,

Ik heb vandaag weer een poging gedaan om online en squad battles te spelen, maar helaas met weinig succes. De enige mode die mij niet uit het spel gooit is RUSH en de verdere offline modes.  ik krijg echter voortaan wel de volgende foutcode van Playstation: CE-108255-1 . Op de Playstationfora staat dat het gaat om een fout in het spel en dat ik het spel moet bijwerken. Zo ver bij mij bekend speel ik met de laatste update. Is er een mogelijkheid voor jullie om een blik te werpen op mijn account? Ik heb namelijk het gevoel dat er een van mijn spelers 'corrupt' is geraakt omdat ik ook al nieuws squads heb proberen te bouwen met andere tactieken.

Misschien wat relevant informatie voor jullie om naar te kijken:

-Ik heb crossconsole gameplay uitstaan;

- Mijn spel staat op Engelstalig;

- Ik heb een aantal chain-evo's gedaan de afgelopen dagen (Koerdt en Hugo Etikete);

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!96 PostsLatest Activity: 2 days ago