Forum Discussion

bkorsten123's avatar
bkorsten123
Seasoned Newcomer
4 days ago

Emailadres

Als ik het profiel inlog met mijn playstation account, en wil dan het e-mailadres wijzigen van mijn account lukt dit niet omdat ik moet verifiëren. Het e-mailadres dat er staat is niet meer beschikbaar en heb ik geen toegang meer tot. Ik kan nergens iets vinden om het aan te passen want er komt 0 duidelijkheid uit. Graag wil ik het e-mailadres willen aanpassen naar een email waar ik wel toegang tot heb. Zie afbeelding. 

3 Replies

• bkorsten123's avatar
    bkorsten123
    Seasoned Newcomer
    4 days ago

Ik word naar de standaard help pagina gestuurd en daar loop ik helemaal vast. Er wordt geen duidelijke route gegeven hoe dat ik mijn e-mailadres kan laten wijzigen of contact kan opnemen met de klantendienst. Ik heb helemaal geen toegang tot de mail dus ik kan ook nergens iets terugvinden of reageren.

• bkorsten123's avatar
    bkorsten123
    Seasoned Newcomer
    4 days ago

EA_QueenBee​  Ik wil graag de playstation koppeling van dit account verwijderen. Hiervoor moet ik contact opnemen met EA... echter weet ik niet hoe, omdat het onduidelijk staat aangegeven.

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!116 PostsLatest Activity: 4 hours ago