Forum Discussion

sikefirst2's avatar
sikefirst2
Newcomer
9 days ago

fut champs

Ik speelde vandaag een game van fut champs ik ging in de game en stond al snel na 20 minuten 2-0 voor. Mijn tegenstander schopte de bal buiten en duwde op pauze. Ik dacht dat hij ging leaven. Maar na 20 seconden in het menu te zitten, kwam er ineens een foutmelding op mijn scherm dat de verbinding was verbroken, nochtans was er niets mis met mijn wifi verbinding. Ik zag toen dat ik de win niet had gekregen wat ik niet fair vind. Ik ging deze wedstrijd namelijk zeker winnen. Ik denk dat de tegenstander een of andere glitch gebruikte om de wedstrijdverbinding verloren te doen gaan. Hopelijk kunnen jullie mij een extra win geven of wel een soort van compensatie want dit is geen eerlijke match zo. Ik meld dit ook zodat jullie kunnen kijken als de tegenstander een soort glitch gebruikte. Alvast bedankt!

No RepliesBe the first to reply

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!115 PostsLatest Activity: 2 hours ago