frisoislekkerSeasoned Newcomer3 months agoI tried everyting to fix it but nothing worked who can help me? javelin error 9 i get the error 9 from javelin ea anticheat Schermafbeelding 2025-09-23 191057.png643 KB
Featured PlacesEA Algemene Vragen Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!Latest Activity: 9 hours ago242 Posts
EA Algemene Vragen Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!Latest Activity: 9 hours ago242 Posts
Recent DiscussionsIk ben onterecht gebant .ik ben onterecht gebant na het kopen van een speler die ik voor rivals nodig had genaamd bonmati op verdenking van coins overzetten terwijl 1000 mensen haar kopen dus ik vind het heel vervelend dat ...Online seizoen ALS je online speelt is er vaak dat er de wedstrijden die je wint niet in jouw huidige seizoen komt te staan. Dit lijkt wel dat je gespeeld hebt maar met zonder enige resultaat in jouw Seizoen balk v...Account nog steeds onterecht geschorst Na 4 dagen kan ik nog altijd niet spelen.(fc mobile) Schorsingsscherm bij opstart spel. Volgens website geen schorsing. Gelieve dit zo snel mogelijk op te lossen. Want in chat en mailverkeer gebeurt ...Transfermarkt Ik kan nog steeds niet verkopen dit is toch gewoon te triest voor woorden?????!!!!!😡😡😡😡 Ea card transfer to xbox I just bought an 15 euro ea card and i redeemed it and now i wanted to start my xbox and play eafc26 but i couldnt find it and on my ea wallet its says 15 could i please get my money back