Forum Discussion
Hoi starfighter_eric,
Helaas kunnen we niet met accountproblemen helpen hier op de EA forums. Het is erg lastig om te horen dat ons klantendienst je niet kunnen helpen om je EA account te herstellen, maar je kan altijd weer contact opnemen om opnieuw te proberen.
Maar even over je tweede punt: je wilt dus je PlayStation account ontkoppelen en opnieuw koppelen aan een ander EA account? Pas op dat je dan al je spelvoortgang verliest, want al je voortgang is aan het EA account zelf gekoppeld. Als je dus allerlei skins en zo al hebt dan worden die niet overgezet naar je nieuwe account. Als het je dus wel lukt om je account te herstellen, misschien is het niet een goed idee om je PlayStation te ontkoppelen.
- starfighter_eric29 days agoSeasoned Newcomer
Beste,
bedankt voor je retour bij dewe heb ik helaas mijn oude acount terug gekregen na 8j maar met een slechte verassing 9j game op playstation en 2000 euro zijn verdwenen door een perma ban
die hackers hebben via pc gespeeld met een 3 party system nu ik er terug op kan kan ik niet meer spelen en niemand wil me geloven en helpen