Forum Discussion

Discusvisjes's avatar
Discusvisjes
Rising Novice
3 months ago

Ingericht huis is ineens leeg

Ik starte gisteren mijn sims 4 op en ging in Bouwen naar mijn ingerichte huis om het een en ander te veranderen qua inrichting. Tot mijn schrik was het huis ineens leeg aan de binnekant. De buitenkant was nog wel in orde. Alle meubels enz waren weg. Gelukkig heb ik de kavel opgeslagen in mijn bibliotheek en galeij en kon ik hem gelukkig opnieuw plaatsen maar ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ook zag ik in mijn bibliotheek dat mijn huizen en Sims die ik gemaakt had ineens niet meer werden gedeeld op de galerij terwijl ik dat wel had gedaan en sommige had uitgelicht op mijn profiel. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, hoe kan dit en wat kan ik doen om te voorkomen dat het weer gebeurd ? Ook is de grote boom met lampjes ineens verdwenen, ik kan hem nergens meer vinden .. Ik hoop op een oplossing, alvast super bedankt ! 

No RepliesBe the first to reply

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!107 PostsLatest Activity: 2 days ago