Forum Discussion

Xeno0499's avatar
Xeno0499
Seasoned Newcomer
2 months ago
Solved

Kan account niet koppelen/niet aanmelden

Goedemiddag

ik wil me psn account koppelen maar die is gekoppeld aan en oud/niet meer bestaand @mail account 

• Hoi allemaal,

Helaas kunnen we niet helpen met accountproblemen hier op de forums. Ik kan alleen aaraden dat jullie contact openemen met ons klantndienst.  Het is momenteel hartstikke druk dus het kan zijn dat het wat langzaamer gaat, maar zij kunnen jullie helpen om of jullie emailadressen te wijzigen, of om jullie te helpen om jullie platforms aan een ander EA account te koppelen.

19 Replies

• 97e96fd2892ebfb5's avatar
    97e96fd2892ebfb5
    Rising Novice
    2 months ago

Ik heb vandaag een nieuwe ticket ingeschoten en voor het eerst een mailontvangen. Ik zit nu te wachten in een chat met EA. 3 uren wachttijd .. ;)

• RADkeey's avatar
    RADkeey
    Seasoned Novice
    2 months ago

97e96fd2892ebfb5​ Yep, Ik heb er twee ingeschoten, in Nederlands en in Engels. Maar dit is al een paar dagen geleden. Ik kan ze terug vinden door de codes die gestuurd zijn in mijn mail.
    Nu heb ik dit probleem al voor een langere tijd. In 2022 ook al tegen aan gelopen, toen getackeld door op steam te gamen. Maar nu wordt het wel vervelend nu ik geen enkele game hierdoor kan spelen op mijn huidig PSN account...

• 97e96fd2892ebfb5's avatar
    97e96fd2892ebfb5
    Rising Novice
    2 months ago

Ik heb al meerdere tickets ingeschoten maar kan deze niet meer terugvinden, hebben meerdere mensen hier last van? 

• ociRaa035's avatar
    ociRaa035
    Seasoned Newcomer
    2 months ago

Hoi,

Zelfde probleem hier! ik krijg ook die zelfde mail van een disabled account.

Als ik BF Beta opstart moet ik de WW resetten van EA die niet bestaat..

Iemand oplossing

• RADkeey's avatar
    RADkeey
    Seasoned Novice
    2 months ago

Hee mede forum gebruikers!
    Ik zie een hoop gebruikers met een beetje de zelfde problemen rondom een oud email adres of een account dat verkeerd is gekoppeld aan een PSN of Xbox account waardoor er geen gebruik gemaakt kan worden van het huidige EA account? 

Misschien is het fijn om hier onder deze discussie verder te starten? En eventueel zo meer aandacht naar dit onderwerp te krijgen. Omdat ik het gevoel krijg dat dit veel meer mensen aangaat dan een handje vol.. En er dus best wel wat forum gebruikers hier wat hulp kunnen gebruiken.

Ik zelf kan niet mijn huidig EA account koppelen aan mijn PSN account omdat een oud EA account disabled is en ik niet meer in kan, maar blijkbaar nog gekoppeld is aan het PSN account. (email en wachtwoord werken niet meer van het oude EA account). Zou het een Origins account kunnen zijn?

Het bericht dat bij mij verschijnt is als volgt:
    Gekoppelde accounts gevonden
    Je accounts kunnen niet worden gekoppeld,
    omdat je PlayStation Network-account (Naam account) al is gekoppeld aan je EA-account voor 1f*****@disabled.ea.com. Een EA-account kan tijdens de levensduur maar aan een PlayStation Network-account worden gekoppeld.

Bezoek EA Help voor meer informatie.

Wie heeft hier nog meer last van?
    Inmiddels loopt er wel al een ticket aanvraag bij de help desk van EA. Maar tot heden nog geen antwoord of een live chat gesprek uitnodiging ontvangen. 

• RADkeey's avatar
    RADkeey
    Seasoned Novice
    2 months ago

Helaas ben je niet de enige, ik heb er ook last van. En zie ondertussen dat er veel meer mensen last van hebben. Ik heb gisteren de helpdesk van EA gecontacteerd. Maar tot zover zit ik nog met het zelfde probleem sinds 2022. Heb hierdoor al een aantal EA games niet kunnen spelen op mijn huidige PSN account.

• Xeno0499's avatar
    Xeno0499
    Seasoned Newcomer
    2 months ago

Goedemiddag 

ik wil me mail veranderen naar me psn mail dan staat er dat ik mijn oude mail moet ontkoppelen maar dat is en @mail die niet eens kan bestaan want is niet en kloppende mail (zie foto) wat nu? Hij moet veranderd worden naar deze mail voor dit account

mvg Jeroen 

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!143 PostsLatest Activity: 21 minutes ago