Forum Discussion

Tridaent's avatar
Tridaent
Rising Newcomer
3 months ago

Onterecht verbannen - Zijn er andere manieren om in contact te komen met EA?

Hoi, 

Eerste keer dat ik hier iets post. Ik ben vorige week terwijl ik gewoon een paar potjes Apex Legends zat te spelen met een vriend plots permanent verbannen. Ik kreeg hier geen uitleg bij wat dit uiteraard extra frustrerend maakt. Ik weet 100% zeker dat ik geen enkele regel heb overtreden en begrijp ook niet waar ik überhaupt van verdacht zou worden.

Ik heb meermaals een bezwaar ingediend via de daarvoor bestemde pagina, maar krijg enkel geautomatiseerde berichten terug en nu kunnen er geen bezwaren meer worden ingediend/wordt er gezegd dat ik geen verdere reacties van ze zal krijgen. 

Dit moet toch niet zomaar kunnen? We zijn bijna een week verder, mijn account dat ik sinds 2010 al heb is permanent verbannen en ik kan niet eens een uitleg van ze krijgen. Ik ben ervan overtuigd dat als er daadwerkelijk door een écht persoon naar zou worden gekeken - ze direct zouden zien dat deze ban onterecht is en een fout in hun systeem moet zijn. 

Ik vond een telefoonnummer maar die blijkt niet meer in gebruik te zijn. Hoe kom ik in contact met een échte medewerker van EA die mij hiermee kan helpen? 

Ik begrijp uiteraard dat mensen hier er ook geen verder inzicht op hebben - maar ik hoop dat iemand me op zijn minst de juiste kant op kan wijzen, gezien ik dit niet zomaar wil opgeven. Ik heb laatst nog geld uitgegeven op mijn account om Sparrow te unlocken en nu is dat gewoon weg. 

Alvast bedankt, ik ben echt radeloos. 🙏

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi Tridaent​,

Helaas kunnen we helemaal niet met bans helpen hier op de forums. We kunnen niet in accounts kijken. Helaas kan ik je alleen naar ons dienstvoorwaardenteam wijzen, maar als ze al meerdere keren je ban hebben onderzocht en hebben besloten dat de ban terecht is, dan is er niks anders dat ik kan aanraden.

• Tridaent's avatar
    Tridaent
    Rising Newcomer
    3 months ago

Bedankt voor je reactie.

Er moet toch wel iets van contact te krijgen zijn met daadwerkelijke medewerkers ipv al die geautomatiseerde berichten?  😅

Kijkend naar de berichten en de situatie geloof ik namelijk niet dat er überhaupt naar is gekeken.