Forum Discussion

PoolsePoler's avatar
PoolsePoler
New Novice
8 days ago

Kan Psn account niet koppelen aan ea account

Ik heb vandaag de bf6 beta gedownload en heb een code gekregen vanuit een drop, nu wil ik spelen, geeft het spel aan dat mijn account credentials zijn verlopen, en mn wachtwoord moest veranderen. Na dit alles gedaan te hebben. Is er nog steeds geen mogelijkheid om te spelen, ook geeft ea aan bij het koppelen van mijn psn account het niet mogelijk is omdat deze al gekoppeld is aan een aan een ander account waarvan mij niets bekend is want ik heb maar 1 account.

Je accounts kunnen niet worden gekoppeld, omdat je PlayStation™Network-account PoolsePoler al is gekoppeld aan je EA-account voor f4*****@disabled.ea.com. Een EA-account kan tijdens de levensduur maar aan één PlayStation™Network-account worden gekoppeld.

6 Replies

• Ik ben gekoppeld met: a3*****@disabled.ea.com, ben benieuwd wat de oplossing is. Al een mail gestuurd naar EA. 

• sandsuper's avatar
    sandsuper
    Rising Newcomer
    7 days ago

ik heb dat ook is gelinked aan een oud mail adres, maar  kan het nergens wijzigen. gistern gemaild nog geen reaktie.

• Heb gisteren ook gemailed naar EA, helaas ook nog geen reactie en dus geen oplossing. Ook vindt ik het spijtig dat EA ook geen enkele andere mogelijkheid om in contact te komen. Ook heb ik geen toegang meer tot eerder aangekochte EA games die op het zelfde PSN account zijn gelinked. Hoop voor als nog dat er spoedig een reactie/oplossing komt vanuit EA.

• L0ekka's avatar
    L0ekka
    Seasoned Newcomer
    7 days ago

Gelijk naar live chat gaan je wacht wel 2 uur lang maar dan helpen ze je binnen 10 min 

• Ik heb de live chat ondertussen gevonden maar wacht al een uurtje of 3-4

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!135 PostsLatest Activity: 2 days ago