Forum Discussion

6 Replies

• Ze doen nooid niks nooid iets van mijn roobleem zijn opgelost tis nu 3 jaar op rij we kun geen geld opzeten we kun geen ultimate edition kopen met andere woordn  tis 1 geld comerce 😹😹

• insanemaesjunior's avatar
    insanemaesjunior
    Seasoned Novice
    5 days ago

Kga gwn mijn geld terug vragn ze kun under strond spel houden 😹  

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 days ago

Nog een klein vraagje; je zegt dat je maar één versie kon kopen, ik neem dan aan dat je de standaard versie hebt? Die komt namelijk niet met de UT Icon.

Als je alles hetzelfde speelt en nog niet je pre-season beloningen hebt gekregen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met ons klantendienst. We kunnen helaas niet in accounts kijken hier op de forums, maar zij kunnen dit voor je onderzoeken.

• insanemaesjunior's avatar
    insanemaesjunior
    Seasoned Novice
    5 days ago

Ja in speel op het zelfde en kon maar 1 versie kopen ik heb het gekocht op 18 -07/25  

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 days ago

Hoi insanemaesjunior​,

Welkom op de Nederlandse forums!

Voor je vermiste pre-season beloningen: Speel je op hetzelfde platform en account dat je FC 25 op hebt gespeeld?

En voor je vermiste Icon: Wanneer heb je het spel gepre-orderd?

About EA Algemene Vragen

Op zoek naar een plek om te posten? Als je onderwerp niet in een specifiek gameforum past - of het om EA-accounts, algemene vragen of brainstormideeën gaat -, dan is dit de plek!171 PostsLatest Activity: 7 hours ago