LosBlancos55Seasoned Novice5 months agoNo Kudus from Ultimate Gauntlet As the title says: I’ve won 3 games in a row but didn’t get Kudus from the rewards. I was given the other rewards, but no Kudus. See attachments. Please give me the player. Show MoreIMG_9058.png2.5 MBIMG_9059.png3.3 MBIMG_9057.jpeg548 KB
Recent DiscussionsCampagne Ik zou graag de campagne van Battlefield 6 op mijn PlayStation willen spelen, maar deze is momenteel niet geïnstalleerd. Kunt u mij alstublieft uitleggen hoe ik dit alsnog kan installeren? Ik merk op...medal of honor Spel net weer eens aangeschaft via EA, echter na openen krijg ik de melding licentielimiet bereikt. Hoe kan ik dit oplossen Ik heb geen toegang meer tot mijn originele account Ik heb al een tijd mijn account niet gebruikt. Ik wou vorige week opnieuw inloggen en dit werd niet aanvaard. Ik probeerde zelf om een nieuw wachtwoord aan te vragen maar mijn e-mailadres waar ik al...TS4 Na de nieuwe update met de mods kan ik niet meer spelen als u niet snapt wat ik bedoel als ik met een familie wil spelen en als ik op spelen klik dan kom ik uit bij waar alle werelden staan ook al ma...Dubbele bestellingen EA Play Ik heb zojuist een jaar EA Play aangeschaft. Bij de eerste drie pogingen kreeg ik telkens een foutmelding dat PayPal mijn betaling niet kon verifiëren. Na alles opnieuw te hebben opgestart is de beta...