LosBlancos55Seasoned Novice4 months agoNo Kudus from Ultimate Gauntlet As the title says: I’ve won 3 games in a row but didn’t get Kudus from the rewards. I was given the other rewards, but no Kudus. See attachments. Please give me the player. Show MoreIMG_9058.png2.5 MBIMG_9059.png3.3 MBIMG_9057.jpeg548 KB
Recent DiscussionsTS4 Na de nieuwe update met de mods kan ik niet meer spelen als u niet snapt wat ik bedoel als ik met een familie wil spelen en als ik op spelen klik dan kom ik uit bij waar alle werelden staan ook al ma...Dubbele bestellingen EA Play Ik heb zojuist een jaar EA Play aangeschaft. Bij de eerste drie pogingen kreeg ik telkens een foutmelding dat PayPal mijn betaling niet kon verifiëren. Na alles opnieuw te hebben opgestart is de beta...Kan niet op transfermarkt Waarom kan ik steeds niet in de transfermarkt ? Antwoord Ik probeer als een jaar mijn account terug te krijgen maar EA reageert gewoon niet. Mijn email waar ik ooit een account mee heb gemaakt is gehackt en verwijderd door Microsoft dus ik kan niet meer in...BF6 verbaning EC:10901 Ik had 5 dage geleden ea pro ge aboneerd endan heb ik BF6 ge speelt en dan heb ik de spel afgesloten daar naa wow ik vandaag de spel speelen voor niks reeden heb ik verbaning gekregen uit niets nu k...