Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Italiano
  3. Giochi F1®
  4. F1® 25

Forum Discussion

RockyXVIII's avatar
RockyXVIII
Newcomer
12 hours ago

Thrustmaster T128 not being detected

My drivers and firmware are up to date, the wheel works in every game, i verified game files, can someone help?

pc
problema col volante
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• RockyXVIII's avatar

Thrustmaster T128 not being detected

My drivers and firmware are up to date, the wheel works in every game, i verified game files, can someone help?
    RockyXVIII
    12 hours ago
  • 79fda33fae1404e5's avatar

impossibile connettersi ai servizi ea on line

da alcuni giorni non riesco a giocare on line per problemi di connessione all'interno del gioco. Ho letto che potrebbe tratttarsi di un problema con la casella di posta piena, ma non riesco a connett...
    79fda33fae1404e5
    1 day ago
  • leperinogrotti's avatar

LAG MULTIPLAYER

È da qualche gara in multiplayer che i primi giri ( anche in quello di formazione) ho lag persistenti, una volta che i distacchi aumentano il gioco diventa fluido. Può essere un problema di hosting? ...
    leperinogrotti
    1 day ago
  • Ma77ya1604's avatar

Account sospeso

Salve, volevo sapere come contattare ea perchè ho ricevuto una sospensione sul mio account f1 di EA, ma nella cronologia sanzioni non compare nulla, sapete come risolvere il problema? o come contatta...
    Ma77ya1604
    4 days ago
  • lollo_deppo's avatar

Il pilota parte sempre 22esimo in griglia

Sto facendo una carriera scuderia e ho deciso di simulare tutte le gare per scelta di non voler essere incisivo tra i due piloti, ma il pilota selezionato in ogni gara parte sempre dalla 22 posizione...
    lollo_deppo
    6 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago