Forum Discussion

wilco27's avatar
2 years ago
Solved

account niet meer op laptop maar wel op mobiel

Spoiler
account niet meer op laptop

hallo,

ik heb een probleem mijn fc24 account is weg op mijn laptop als ik de telefoon app gebruik werkt mijn account wel maar op mijn laptop is hij weg weten jullie een oplossing?

8 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hoi @wilco27,

De scherm dat je hebt gedeeld is gewoon om een persoonlijke instellingen bestand te maken. Dat heeft geen invloed op je Ultimate Team. Als je op een ander computer een Ultimate Team hebt, zo lang je op je laptop met hetzelfde account aanmeldt, dan kan je gewoon je team gebruiken.

• wilco27's avatar
    wilco27
    2 years ago

hoe haal ik die bestand dan weer terug op mijn laptop?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    @wilco27,

Hoe bedoel je precies? Heb je eentje al in het verleden gemaakt en dan per ongeluk verwijderd?
  • wilco27's avatar
    wilco27
    2 years ago

nee ik had een crash en toen stond er wacht 5 minuten anders kunnen gegevens kwijt raken, weet je zeker dat je de game wilt starten en toen clickte ik per ongeluk op ja van plaats nee 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    @wilco27,

Oké, du je had een crash, en nu moet je een nieuwe instellingbestand maken. Heb je dat al geprobeerd, en dan geprobeerd om UT op te starten?

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,267 PostsLatest Activity: 2 years ago