Forum Discussion

scheurijzers's avatar
2 years ago

Als ik een wedstrijd start in ea fc word het scherm zwart

IK start een wedstrijd in aftrap en dan word het scherm zwart het laad icoontje is er wel

Gpu:intel iris xe

Cpu:intel core i7

10 Replies

• Alleen bij aftrap en ik heb het al sinds ik het spel heb gedownload 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @scheurijzers,

Ik denk dat ik het probleem al zie; je systeem voldoet niet aan de minimale eisen. Je grafische kaart is nogal zwak; als je naar de systeemeisen kijkt, dan zie je dat je minimaal een NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB of iets vergelijkbaar nodig hebt. Ik kan dus alleen echt aanraden om je PC te upgraden.
  • het ligt niet aan de grafische kaart want volta football kan ik wel!

• en als ik geluk heb kan ik 1 keer klassieke wedstrijd spelen 

en als ik weer een nieuw potje start krijg ik weer een zwart scherm met een ea fc symbool onderaan het scherm!

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

@scheurijzers,

Het zou kunnen dat Volta net wat minder van je systeem eist, maar je voldoet nog steeds niet aan de minimale eisen, en ik heb dit probleem (kan een potje niet laden en je ziet alleen de laadicoontje onderin) alleen gezien als je grafische kaart niet sterk genoeg is.

Ik kan andere foutoplossingen met je delen; we hebben hier stappen die je kan proberen als je spel vriest, en hier stappen om je EA app cache te schonen, maar zoals al aangegeven kan ik anders alleen aanraden dat je een nieuwe PC koopt.

• vdhoeven74's avatar
    vdhoeven74
    5 months ago

@scheurijzers  schreef:

Als ik in carrière speel.kan ik wel een wedstrijd spelen 

Hier op de ps5 zelfde probleem heeft dus niets met je oc te maken

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 5 days ago