Forum Discussion

fctwente1966's avatar
1 year ago
Solved

Bug ultimate team rang

Productcode [Edit - Admin.]

Gebruikersnaam mw2000

Datum 08-03-2023

Aparaattype ps4

Problemen stappen alles gedaan

Ik was elite start vandaag het spel weer op en ben elite 3 en ik krijg ook gee punten meer 

[Moved to FC 24 NL - EA_Barry]

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    1 year ago

@fctwente1966,

Je rang is relatief met iedereen anders die ook Squad Battles speelt. Als je naar ons artikel over Squad Battles kijkt:

• Kan mijn Rang dalen zonder te spelen?
      Ja, dat kan. Als je vroeg in de week begint met het spelen van Squad Battles-wedstrijden en veel Battle-punten verdient, sta je in eerste instantie misschien bovenaan. Maar als je de rest van de week stopt met spelen of minder Battle-punten verdient, kunnen andere spelers je overtreffen.

Het is een dynamisch systeem. Hoe meer punten iedereen heeft, hoe meer punten je nodig hebt om in rang X te blijven 

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 year ago
    Hoi @fctwente1966,

Ik zie van je schermafbeelding dat je al je 32 wekelijkse Squad Battles potjes hebt gedaan. Vandaar dat je geen extra punten krijgt; alleen de eerste 32 elke week tellen.
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 year ago

@fctwente1966,

Je rang is relatief met iedereen anders die ook Squad Battles speelt. Als je naar ons artikel over Squad Battles kijkt:

• Kan mijn Rang dalen zonder te spelen?
      Ja, dat kan. Als je vroeg in de week begint met het spelen van Squad Battles-wedstrijden en veel Battle-punten verdient, sta je in eerste instantie misschien bovenaan. Maar als je de rest van de week stopt met spelen of minder Battle-punten verdient, kunnen andere spelers je overtreffen.

Het is een dynamisch systeem. Hoe meer punten iedereen heeft, hoe meer punten je nodig hebt om in rang X te blijven 

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 2 months ago
1,274 Posts