2 years ago
Carrière loopt vast
Mijn carrièremodus in FC24 loopt continue vast. Ben zelfs al een carrière opnieuw begonnen en daar precies hetzelfde probleem. Bijv bij transferonderhandelingen blijft het spel ineens stilstaan. He...
Hoi Queen Bee,
ik speel op de PS5 console en heb hier al last van sinds ik FC24 heb gekocht en in gebruik heb.
Er zitten geen krasjes op de schijf (gecheckt) de PS5 heeft geen mankementen het is echt een ‘In game’ iets waardoor mijn carrièremodus constant vastloopt. Je kunt niet eens een van de ene wedstrijd naar de andere wedstrijd omdat het scherm daartussen vastloopt en blijft stilstaan. Soort van glitch.. dan blijft hij hangen en kun je niks meer bedienen. De enige optie die dan overblijft is het spel af te sluiten en opnieuw te starten.
Zelf dacht ik nog dat het mogelijk kwam omdat ik van te voren spelers (via clubtransfer) bij een club heb neergezet. Met dat team een carrière ben gestart met daarbij de eerste transferperiode op ‘uit’. Mogelijk dat die combinatie niet samen gaat of iets dergelijks. Feit blijft dat het op dit moment niet speelbaar is.
Enige tips of suggesties ?
ik hoor graag van je.
groet Doron
Precies hetzelfde probleem hier, dacht dat het misschien alleen voor de last gen een probleem was. Heb inmiddels 6x de Xbox opgestart voor 1 wedstrijd waar ik gewoon niet langskom. Gezien ik (en misschien jij ook) geen UT spelen, heb ik nu 60eu betaald voor een spel wat compleet onspeelbaar is. Ongelofelijk dat dit überhaupt kan gebeuren
Hoi,
ook ik heb last van vasthangen in career mode op ps5 digital. Blijft hangen in spelers zoeken scherm, en transfer onderhandelingen. Ps5 herstarten, fifa herstarten, opslag verwijderen, nieuwe carriere beginnen, alles al geprobeerd, niks werkt. Wat kan ik doen?