Doron892 years agoCarrière loopt vast Mijn carrièremodus in FC24 loopt continue vast. Ben zelfs al een carrière opnieuw begonnen en daar precies hetzelfde probleem. Bijv bij transferonderhandelingen blijft het spel ineens stilstaan. He...Show More
EA_QueenBeeCommunity Manager2 years agoHoi @Doron89,Op welk platform speel je? En hoe lang heb je hier ongeveer last van, als je dat nog weet?
Featured PlacesFC 24 Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 6 days ago1,274 Posts
FC 24 Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 6 days ago1,274 Posts
Recent Discussionsservice voor online ssplen van FC live 24 op Playstation 4 Ik kom bij Online spelenNiet op (speel onderdelen) van het Game door/bijv. niet bij Clubs ( Inval wedstrijden).Dit kan bij speel catogorrie op Seizoennen wel. de EA service rade aan om liemit op Pre...Keuken Kampioen Divisie in FC26 Beste makers van EA Had een vraagje: Zou fijn zijn als jullie in FC 26 de keuken Kampioen Divisie toevoegen. Ik wil graag strijden voor degradatie. En kan niet als er maar 1 competitie is. Waarom kan ik niet uit de beker(cup) gaan als ik dat wil. Verkeerde cup gekozen, duurt eeuwen voordat er iemand beschikbaar is. Hoe verder je komt hoe erger. Ik wil uit de cup stappen maar kan nergens eruit of cancelen. Wie weet hoe dat moet? Xbox one conso...Fc24 (en 25) valt onmiddellijk na opstart uit Sedert 2 dagen valt fc24 meteen na opstart uit. Alles gaat goed, het spel start op en plots sta ik terug op het homescherm van ea. Wat kan dit zijn ? Ik heb het spelzeer lang gespeeld zonder problem...MIJN SPELERS CONTRACTEN CAREER MODE ik wil dus contactracten verlengen maar de game zegt “je hebt al met deze speler gesproken” wat moet ik doen?