Evolutions speler vast in Duplicates
Product: EA SPORTS FC 24
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? EA app - PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? NVIDIA rtx 2060
Voer de grote van het geheugen in GB in 16
In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™
In welk deel van het speltype? Evolutions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 03/18/2024
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 08:00 PM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ik weet het niet precies. maar je moet een voledig geevolvde speler hebben die voor een of andere reden een error geef als je hem in een evo doet waar hij wel in zou moeten kunnen. en dan deze evo speler discarden en dat via de web app: 'Quick sell recovery' terug claimen.
Wat gebeurt er? Ik had tenminste een geglitchte Evo speler. ik wou hem in een nieuwe Evo doen. hij had al de requirements er voor. maar hij gaf telkens een error aan dat er al een Evo voor deze speler bezig was. maar dat is dus niet. Ik discard deze evo speler en claim ik hem terug via de web app met de hoop dat het het fixed. Nu staat hij vast als duplicate en kan ik hem niet naar mijn club sturen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik moet mijn evo naar de club kunnen sturen zonder dat deze vast komt te staan als duplicate. en graag nu wel mogelijk om in een nieuwe Evo te stoppen als hij aan de requirements voldoet
Ik heb het via de game en de web app geprobeerd. werkt beide niet