Forum Discussion

Eevee_OwO's avatar
11 months ago

Evolutions speler vast in Duplicates

Product: EA SPORTS FC 24
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? EA app - PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? NVIDIA rtx 2060
Voer de grote van het geheugen in GB in 16
In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™
In welk deel van het speltype? Evolutions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 03/18/2024
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 08:00 PM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ik weet het niet precies. maar je moet een voledig geevolvde speler hebben die voor een of andere reden een error geef als je hem in een evo doet waar hij wel in zou moeten kunnen. en dan deze evo speler discarden en dat via de web app: 'Quick sell recovery' terug claimen.
Wat gebeurt er? Ik had tenminste een geglitchte Evo speler. ik wou hem in een nieuwe Evo doen. hij had al de requirements er voor. maar hij gaf telkens een error aan dat er al een Evo voor deze speler bezig was. maar dat is dus niet. Ik discard deze evo speler en claim ik hem terug via de web app met de hoop dat het het fixed. Nu staat hij vast als duplicate en kan ik hem niet naar mijn club sturen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik moet mijn evo naar de club kunnen sturen zonder dat deze vast komt te staan als duplicate. en graag nu wel mogelijk om in een nieuwe Evo te stoppen als hij aan de requirements voldoet

Lasse Schöne 88 Evo glitched in duplicatesIk heb het via de game en de web app geprobeerd. werkt beide niet

5 Replies

• Heb exact hetzelfde met een evo van Paixao. Heb je al eerder een andere Evo van Schöne gediscard?

• @JoostyG Ik had hiervoor een andere completed Schöne Evolution maar die had ik ingeleverd in een sbc zodat ik deze kon doen. dat was allemaal gelukt. maar nu kan het opeens niet verder.
  • Daar gaat het waarschijnlijk fout. Ik heb ook eerder een Paixao Evo ingeleverd. Zijn echt honderden mensen die hier problemen mee hebben. Maar volgens mij doet EA er maar weinig mee. Alsnog hopen dat ze dit snel fixen

• Probeer anders even op deze thread te reageren en onderstaand in te vullen. Hier reageert vgm * weleens een EA helper op. Heb het gisteren zelf ook maar ingevuld

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/quot-Already-have-an-evolution-version-of-this-player-quot-error/td-p/13530479/highlight/false/page/20

Platform:

Account:

Evolution you're trying to activate:

Name, Rating, and Version of the Item you're selecting for this Evolution: 

Do you have other versions of the same player? If yes, mention them.

Did you discard another Evo item of that player in the past?

Error message received when you try to select the player:

Screenshot of the message.

• Oke heb het ook maar ingevuld. Erg bedankt voor de hulp trouwens! maar hopen dat het snel gefixed word. kan op dit moment niet veel doen in de game want ik wil hem niet opnieuw discarden. Dus het word even geen rewards en sbc packs openen denk ik haha

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 5 months ago