Forum Discussion

bentebent1970's avatar
2 years ago

fc 24 op pc loopt vast tijdens wedstrijd in seizoenen

FC 24 loopt steeds vast tijdens wedstrijd in seizoenen. Het is meestal rond de 70e minuut en je ziet het spel supersnel voorbij komen zonder dat je iets kan doen.

Na paar minuten is alles weer normaal na 100x op pauze te hebben gedrukt. Je hebt dan wel al wat doelpunten om je oren gekregen. Cache verwijderen helpt ook niet want dat doe ik na elke wedstrijd in de hoop dat het niet meer gebeurt

4 Replies

•  ik gebruik geen wifi en mijn downloadsnelheid is 929.70 en de uploadsnelheid is 100.74. Daar ligt het dus niet aan en er is niks veranderd.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @bentebent1970,

Packet loss is anders dan download speed. Je kan hele snelle internet hebben en ook last van packet loss. Ik zou toch de stappen doornemen om te zien of dat het probleem oplost.
  • Als ik de verbindingscore tool open geeft hij aan dat verbindingscore niet getoond kan worden terwijl mijn Regio Nederland is en gebruikersdata is ingesteld.

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 26 days ago
1,274 Posts