Forum Discussion
2 years ago
Hier is een foto ervan
EA_QueenBee
Community Manager
2 years agoHoi @xxfrank1972xx,
Ik heb dat probleem met de munten al met de teams gedeeld, maar ik heb nog geen updates, helaas.
Kan je een filmpje of zo maken van wat er precies gebeurt wanneer het spel vastloopt? Want als het echt crasht, dan gaat er iets ernstigs mis.
Ik heb dat probleem met de munten al met de teams gedeeld, maar ik heb nog geen updates, helaas.
Kan je een filmpje of zo maken van wat er precies gebeurt wanneer het spel vastloopt? Want als het echt crasht, dan gaat er iets ernstigs mis.
- 2 years ago
Hij crasht niet perse maar je merkt tijdens een wedstrijd dat ineens alles veel langzamer gaat en alle instellingen zijn verdwenen zodra op de achtergrond die muntjes verschijnen en ze komen nu zo vaak nu bijna bij elke wedstrijd of na 1 wedstrijd al
je kan dan werkelijk niets meer je moet dan ook telkens het spel helemaal opnieuw opstarten
zeer frustrerend vooral als je belangrijke wedstrijden net zoals champions of weekend league aan het spelen bent
- 2 years ago
Ik heb hierdoor al menig wedstrijd verloren en ben meer opnieuw aan het opstarten dan werkelijk te spelen.
weet jij of dit ook bij mensen is die het volledige spel gedownload hebben of is dit alleen bij de disk versie die ik dus heb?
About FC 24
Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,267 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 6 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago