Forum Discussion

MisterVie25's avatar
7 months ago

FC 24 wil niet starten op Windows 11

EA Sports FC 24 net geïnstalleerd op splinternieuwe Windows 11 configuratie.... maar het spel start niet op. Laadscherm wordt weergegeven en dan plots gaat hij terug naar de EA gamebibliotheek, dit zonder enige foutmelding. Al eens rondgekeken op het internet, ben blijkbaar niet de enige met dit probleem, maar een werkende oplossing heb ik niet gevonden. repair al gedaan, cach legen gedaan, opnieuw installeren gedaan, clean boot startup gedaan.... enkel maar frustraties. Dit is het enige spel waarmee ik problemen heb op mijn nieuwe windows 11 configuratie. Graag een oplossing!

9 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    7 months ago
    @MisterVie25,

Alles lijkt redelijk in orde in je DxDiag, geloof ik. Overklok je je PC? Zo ja, kan je dat uitschakelen?
  • Geen oplossing dus.... triest en een grote puiblisher onwaardig.... doet mij terugdenken aan de tijd dat ik een crack moest installeren om mijn officiele fifa aan de praat te krijgen omdat die niet kon verdragen dat er emulatiesoftware was geïnstalleerd. 

• hier moet je ook niet direct een oplossing verwachten. Buiten een diagpackje bekijken nopes... Wacht nog steeds op een oplossing. Ook FC25 zelfde probleem. Dat was de laatste versie waar ik mijkn geld aan heb verspild!

• HIer ook een gedupeerde :-(

Wat ik ook doe of instal, ik krijg FC24 met geen enkele manier aan de gang.

PC opnieuw geinstalleerd, schijven geformateerd.

Firewall uit

Alles in Admin mode opstarten

Anticheat opnieuw geinstalleerd....

DirectX is in orde

Met de chat van EA al 100 x gezeten en die zijn echt te erg om mee te communiceren.

Half jaar geleden Eur 69,- betaald en nog nooit kunnen spelen!

Wie kan mij helpen??

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 4 days ago