2 years ago
Fc24 error sbc
Product: EA SPORTS FC 24 Platform:PlayStation 5 Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? Inge_88 In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™ ...
@EA_QueenBee schreef:Hmm, ik zou haast denken dat je een soort SBC soft-ban hebt gekregen, maar die krijg je alleen als je in een korte tijd heel veel SBC's inlever, en die verlopen normaal binnen 24 uur. Dus als je al drie dagen last hebt, dan denk ik dat het iets anders is.
Ik raad je aan om het via de apps te proberen, of anders deel ik wel een paar artikels met basis en geavanceerd foutoplossingen, want het lijkt erop dat er ergens iets mis gaat met je verbinding nar onze servers.
Probleem is dat ik niet in kan loggen via de app omdat het een oud email adres is wat ik ooit jaren geleden gebruikt heb en ondertussen een nieuwe mail hebt, zo doende kan ik mijn email niet meer resettten dus ook niet inloggen omdat ik het wachtwoord niet meer weet en dit mail adres 10jaar geleden is…
wat kan ik nu doen om het allemaal wel geregeld te krijgen? Mail contact ipv hier?
want maandag kon ik nog wel sbc’s inleveren en heb er toen maar 1 gedaan…
Als je hulp nodig hebt met het aanpassen van je accountgegevens (zoals je emailadres), dan raad ik je inderdaad aan om contact op te nemen met onze live support team, want dat is helaas niet iets dat wij kunnen doen hier op de forums.
Maar probeer ook de foutoplossingen die ik heb gedeeld. Van wat ik kan zien is er geen probleem met de FC servers op het moment, dus het zou gewoon kunnen dat er ergens iets mis gaat met je verbinding.