2 years ago
Fc24 loopt erg vaak vast
Fc24 loopt erg vaak vast. Na een potje hangt de ps5 en kan ik niets anders dan opnieuw opstarten. Fc24 opnieuw geinstalled. Helpt niet. Ook zie je dan rode lijn bij doelstellingen.. graag hulp. Ps5 h...
Hey allemaal,
Als jullie hier allemaal last van hebben dan gaat er inderdaad ergens iets mis. Ik heb een paar vragen, als dat oké is:
Ondertussen heb ik ook een paar stappen dat misschien kan helpen:
Laat me weten of dat helpt. 🙂
Ik heb hier al vanaf dag 1 last van en heb het spel nu 7 maanden ik heb al 4x de EA helpdesk gecontact hierover.
Ik heb alles geprobeerd maar niks heeft geholpen.
ik vind het niet normaal als je voor een spel betaald en je hem niet fatsoenlijk kan spelen. De oplossing duurt al maanden.
Ik heb een PS5 en het beeld blijft in de career mode in de rust van een wedstrijd of tijdens transfer/contractonderhandelingen steeds hangen.
De enige oplossing is dan om het spel te resetten maar na een reset komt de bug heel snel terug.
Ik heb er echt de balen van dat ik na al die maanden FC24 nog steeds niet normaal het spel heb kunnen spelen en er geen oplossing is voor het probleem. Ook heb het ik het idee dat het helemaal niet serieus word opgepakt bij de EA helpdesk aangezien ik na al die maanden nog geen steek verder ben.
overigens al je tips al doorlopen maar hadden geen resultaat
Ervaar precies hetzelfde, heel frusterend.
Moet inmiddels toch wel een bekend probleem zijn bij EA, maar lijkt weinig te gebeuren.
Krijg al jaren het idee dat voor FIFA of inmiddels FC.... hun motto is: zo min mogelijk doen, zoveel mogelijk winst maken:
Kortom het spel is voor EA een cashcow.
Als de helpdesk niet helpt, dan misschien overal slechtje reviews achterlaten of dat spel gewoon een jaar (of meer) niet kopen.
Hallo rock, ik heb hier ook last vab. Is eral iets meer over bekend? Kan er niks meer over vinden.
hoor het graagt.
met vriendelijken vroet
robin
EA doet er niets aan. Ben al gestopt met FC24 en zal ook geen EA spellen meer kopen.