Forum Discussion

Sjma1412's avatar
2 years ago

fc24 ultimate team, na een paar minuten wordt ik er steeds uitgegooid

zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik start ultimate team op, kan een paar minuten wedstrijd spelen maar ook als ik op de transfermarkt rondkijk wordt ik er na een paar minuten weer afgegooid. Er komt een melding in het scherm; "Je online verbinding is verbroken. Controleer je thuisnetwerk. Je krijgt pas weer toegang tot de online functies als je weer verbinding hebt met de easervers. ga naar ea.com/unable/to/connect om meer te weten te komen." als ik deze melding sluit, kom ik weer in het beginscherm en druk ik op ultimate team en kan ik er gewoon weer in. 

Andere apparaten doen het allemaal wel op de wifi

Ligt dit aan het spel? 

Of aan de nintendo switch dat daar iets kapot in is? 

Wat kan ik nog proberen?

1 Reply

Replies have been turned off for this discussion
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hoi @Sjma1412,

Het is vaak een beetje moeilijk om te weten waar de fout precies ligt met verbindingsproblemen, maar van wat ik kan zien zijn er momenteel geen problemen met de Switch FC 24 servers. Ik kan een paar artikelen met wat foutoplossing met je delen, hopelijk kan je het dan oplossen.

We hebben basis, geavanceerd, en hier is een artikel met wat stappen van Nintendo.

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 2 years ago
1,273 Posts