Forum Discussion

RaceRene's avatar
RaceRene
Rising Traveler
2 years ago

Galazo Vriendschappelijk en twitch drops - hoe slecht is EA FC24?

Nou heel slecht dus. Heel heel slecht.

Drops: ik heb de eMLS gespeeld en alles gekeken voor de drops beloningen. Alles gekregen behalve de eerste (15 minuten kijken) dus hoe kan dat? Als je 60 minuten hebt gekeken dan heb je ook 15 minuten maar die laatste drop niet gekregen. Dus nee, niet de groepsdoelstelling voltooid. Reactie op dit forum? 0,0

eDivisie KPN afgelopen zaterdag live gekeken. 2 uur 45 minuten. Drops beloningen? Opnieuw niet aanwezig. Post hier gemaakt. Reactie? 0,0

Galazo Vriendschappelijke wedstrijden spelen. Hoe is het mogelijk dat de tegenstander aan 1 stuk alles blokt en verdedigt en loopt en loopt en de spelers van de tegenstander worden gewoon niet moe. Mijn spelers gaan gedurende de wedstrijd  naar geel en slechter spelen. De tegenstander kan kennelijk maar gaan en gaan en gaan zonder enige vermoeidheid, zelfs na 90 minuten. 

Packs: ik zie van alles moois voorbij komen. Ik pack nooit een mooie speler. Zowel niet via SBC doelstellingen / gratis packs en ook niet via betaalde packs. Ik speel regelmatig tegen hele hoge Haarlands, Mbappe, Messi... ik heb er nog nooit 1 gekregen. 

Dit spel en deze aanbieder begrijpen niet wat ze doen: ze stellen keer op keer teleur en jagen je daardoor weg. Mocht er een concurrent op de markt komen? Dan ga ik naar de concurrent. Die mag in de eerste 2 jaar slechter zijn (hoewel, kan dat eigenlijk wel) maar die kans krijgen ze van mij. Om hun game te verbeteren en dit spel definitief uit de markt te drukken. 

No RepliesBe the first to reply

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 10 days ago