Forum Discussion

K1rbzonfifa's avatar
2 years ago

Hoe genereer ik een stabiele en eerlijke wedstrijden

Hoe kan je het beste ontwikkelen in de game, zonder invloed te hebben van de game op je wedstrijden. Ik speel de game nu 3 jaar en ondanks ik me ontwikkeld heb in
3 jaar tijd, merk ik qua resultaten geen verandering. Ik was al snel een 9-11 win speler in de WL (meestal 11w) en dat is altijd zo gebleven. Zoals alle andere is mijn eerste conclusie ik moet beter en beter worden, maar dit is niet helemaal waar merk ik opnieuw als ik WL speel. Hierdoor denk ik steeds meer sterker, dat de game mij resultaten  beïnvloedt en mijn concrete vraag is : Hoe kom ik hiervan af? Zoals ik al zei helpt het beter spelen niet veel, qua invloed van de game. De invloed van de game is nog altijd veel sterker dan ik. Om een recente voorbeeld te noemen. Ik heb een hoofd account een net opgestarte nieuwe account van 5 dagen oud. Spelers niveau verschil hoef ik je niet vertellen, dat is heel groot. Ik heb met beide accounts WL gespeeld. Met beide account ging exact 11-6 met laatste 3 wedstrijden te gaan voor een mogelijke 14 win en met bei heb ik direct de eerst volgende wedstrijd (18e wedstrijd) verloren. Ik heb het hier niet een over de 11 win met beide account van groot verschil, maar zelfs de voortgang is extreem hetzelfde. Ik heb de WL op andere dagen gespeeld met andere team, hoe kan de voortgang als het resultaat zelfde zijn? Andere momenten tijdens de game:
- De ene wedstrijd is de positionering van mijn verdediging goed, geven we geen simpele fouten weg. IS het spel vrij stabiel.
Dan heb je een wedstrijd, waarbij de verdediging slecht gepositioneerd staat, terwijl tactische en alle andere dingen op dezelfde staat. Dus niets veranderd in mijn spel of tactische systeem. Maar het team reageert opeens anders en geven ze ruimtes weg, zijn minder sterk en minder snel alsof je die wedstrijd MOET verliezen, want je bent machteloos op alle fronten kom je tekort.
- Spelers maken opeens geen loopacties, lopen niet vrij en geven slechte passes, terwijl de andere team kort op de man dekt en ik geen spel opbouw kan doen, omdat de pressie en mandekking op een abnormale niveau is, dan ben je ook machteloos.
- Je ziet dat je tegenstander zwakker is, maar jouw kansen gaan mis en de tegenstander maakt er 3 uit 3.
Ik heb het hierbij niet over menselijke of persoonlijke fouten, dus niet zo van door second man pres te drukken zet Van dijk uit zijn positie, waardoor ik ruimte geef en tegen doelpunt krijg. Dan snap ik het wel. Hier gaat het om iets anders. Het gaat om de meest rare momenten waar je geen invloed op hebt, dus dan heeft beter spelen in deze situatie ook geen zin. Dit kan je niet omzeilen met beter spelen. Als ik pro's kijk met WL spelen, dan zie je dit soort rare momenten niet en wordt je niet benadeeld en maken ze geen opmerking van 'hoe kan dit nou' Waarom is het bij een deel anders qua invloed van de game op spelers en hoe kun je dit verhelpen of beperken. Wie kan mij vertellen om de game stabieler en eerlijker te spelen. Ik vind verliezen niet erg, vooral niet als het door mij persoonlijke fouten komt, maar door momenten waar ik geen invloed op hebt, wil ik niet verliezen. De invloed op je game is echt te opvallend en ik snap niet waarom er geen massale ophef is tegen dit probleem. De spanning, uitdaging en de nature zit er gewoon niet meer in.

No RepliesBe the first to reply

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,272 PostsLatest Activity: 11 hours ago