Forum Discussion

shb48's avatar
2 years ago
Solved

Hoe speel je vuurwerk/ confetti vrij?

Goedeavond, 

Even 2 vraagjes, Hoe speel je vuurwerk/ confetti vrij na een goal? En waarom heb ik nog geen hero item ontvangen terwijl ik wel heb gepre orderd?

Sam

6 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hoi @shb48,

Van wat ik kan zien zijn er meerdere spelers die de buurwerk niet kunnen ontgrendelen voor hun stadions; ik deel het wel met de team, hopelijk kunnen ze dat voor ons oplossen. 🙂

Voor de Hero speler; wanneer heb je het spel gepreorderd, precies?

• shb48's avatar
    shb48
    2 years ago
    @EA_QueenBee

Ik heb 21 september de game aangeschaft. O dan weet ik dat het niet aan mijn account ligt. Niet super belangrijk dat vuurwerk maar wel leuk als alles werkt. Bedankt voor je reactie!
  • shb48's avatar
    shb48
    2 years ago
    @EA_QueenBee Ah dan snap ik het. Bedankt voor je reactie en ik merk wel of het andere probleem wordt opgelost. Fijne dag nog!
  • maurice_n83's avatar
    maurice_n83
    New Novice
    2 years ago
    @EA_QueenBee Bij mij inderdaad hetzelfde probleem met het vuurwerk. Op zich niet zo’n drama, maar kwam dit onderwerp tegen dus kan ik me net zo goed ook even melden toch?
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @maurice_n83,

Ik heb dit een tijd geleden met de studio gedeeld, maar ik heb verder nog geen updates die ik kan delen. Hopelijk komt het snel, want het is inderdaad geen drama, maar het is wel leuk natuurlijk.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 2 years ago