Forum Discussion

steen049's avatar
2 years ago
Solved

I can’t start a game on ultimate team

I can’t start a game on ultimate team. I get the message that the game is currently unavailable 

20 Replies

• Hoe kan dit, ik wil een rival potje spelen en er staat”meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk” terwijl mijn vrienden het wel kunnen spelen hoe kan dit?

• jarthekiller's avatar
    jarthekiller
    2 years ago

Ik heb exact dezelfde fout. Vanaf Hegerberg op de bank of in het team staat kan ik niet verder. Dit zowel in Squad battles als rivals. 

Opgelost vanaf ze uit het team is.

• StompVoordeel's avatar
    StompVoordeel
    2 years ago

Nu weet ik dus ook waarom ik geen potjes meer kan spelen. Ik heb haar gisteren op me bank reservebank gezet. Ik heb haar eruit gegooid toen ik dit topic ben tegengekomen en nu kan ik gelijk weer potjes doen. Dit probleem was voor mij op de PC.

• Ik heb dat ik nou geen potjes kan spelen in ultimate ik krijg de melding. (Je kan nu geen matchmaking maken. Aan het probleem word gewerkt sorry voor de moeite) heb dat al 3 dagen. En er staat dat ik een pakketje heb maar er is niks in de winkel.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @Frank_Feijen,

Heb je Ada Hegerberg in je team? Ze is namelijk tijdelijk uitgeschakeld door de studio, dus als ze in je team zit, misschien is het een idee om haar te vervangen.

Zo niet, kan je een schermopname delen met je foutmelding, alsjeblieft?
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi allemaal,

Ik heb even jullie threads samengevoegd, want er zijn nu een aantal. Als je geen Ultimate Team potje kan starten en je hebt Ada Hegerberg in je team, dan moet je haar even vervangen met een andere speler (ook als ze op je reserve bank zit). Ze is namelijk tijdelijk uitgeschakeld door de studio. Ik heb hier een link naar onze trello bord met wat meer informatie:

https://trello.com/c/SG5bHJu7/375-ut-match-creation-is-temporarily-disabled-when-the-ada-hegerberg-player-item-is-in-the-squad

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 2 days ago