Forum Discussion

MarcoD031's avatar
2 years ago
Solved

I can't join my friend his club

Hallo,

Ik kan mijn vriend zijn profclub niet joinen. Als ik zelf een club aanmaak kan ik hem ook niet inviten. Als ik dit via een ander account doe lukt het wel... Wat doe ik verkeerd?

"I can't join my friend's profclub. Even if I create a club myself, I can't invite him either. If I do this through another account, it works... What am I doing wrong?"

10 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @MarcoD031,

Dus je kan wel meedoen in de club van je vriend als je op een ander account speelt? Dan lijkt het dat er een instelling in je main account is dat problemen veroorzaakt. Op welk platform speel je?
  • MarcoD031's avatar
    MarcoD031
    2 years ago
    @EA_QueenBee wel, mijn vrienden staan niet tussen de vriendenlijst dus ik kan ze niet inviten, omgekeerd stond ik ook niet zichtbaar voor hen.
  • MarcoD031's avatar
    MarcoD031
    2 years ago
    @EA_QueenBee En neen, mijn vriend kan ook mijn ander account niet zien, enkel ik kan mijn ander account wel uitnodigen voor de profclub.
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    @MarcoD031,

Dus jullie kunnen allebei je tweede account zien en uitnodigen, maar niet elkaar? Speelt je vriend op een ander platform dan Xbox, en heb je crossplay wel ingeschakeld op je main account?
  • MarcoD031's avatar
    MarcoD031
    2 years ago
    @EA_QueenBee op mijn vaders account kan ik mijn hoofdaccount inviten, omgekeerd geen idee, mijn vrienden spelen op Xbox of pc en crossplay staat zeker aan…
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    @MarcoD031,

Ik kan nog één ding bedenken dat het zou kunnen zijn; dus je speelt op Series X, en je vrienden spelen op PC. (En op PlayStation maar die negeer ik heel even). PC heeft cross-play met de Xbox Series X/S versie van EAS FC 24, maar jullie kunnen elkaar niet uitnodigen. Maar al je andere accounts (plus die van je vader, en ik neem aan dat die ook op Xbox speelt) kunnen elkaar wel zien.

Is het mogelijk dat je de Xbox One versie van EAS FC 24 hebt gedownload? Want alle accounts die jij hebt kunnen elkaar wel zien, maar niemand anders. Al je vrienden die op PC of PS5 spelen kunnen je dan ook niet uitnodigen, want die kunnen alleen met de Series spelen.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 7 days ago