Forum Discussion
Hoi @KYANO12345,
Kan je voor de zekerheid een volle DxDiag met mij delen? Dan heb ik een beter overzicht van wat het probleem zou kunnen zijn.
Dit is het volle Dxdiag overzicht. Bedankt voor het vlotte antwoord! Deze service is TOP❤️
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@KYANO12345,
Beankt voor de schermopname, maar het is niet helemaal wat ik nodig heb. In de link die ik heb gedeeld laat het zien hoe je een rapport kan genereren; het moet uiteindelijk een .txt bestand worden. Kan je dat proberen en delen?- 2 years ago
Is dit wat u bedoeld? Hopelijk kunt u snel het probleem vinden 🙂 mvg KYANO12345
- 2 years ago
Ik heb al 2 dagen geen antwoord gekregen… pls kan je me helpen ik heb het document doorgestuurd
- 2 years ago
Beste EA medewerkers
het probleem word erger en erger… nu heb ik heel de tijd een zware game play, lag en stutters tijdens een wedstrijd. Er staan 2 symbolen tijdens dat ik wedstrijd en dat is degene van het internet en een pijl die omhoog gaat. Ik heb perfect internet en ik heb geen problemen met andere games zoals fortnite en rockter league. Ook heb ik setting in game zo maag mogelijk gezet zonder resultaat. Ik heb mijn dxdiag al doorgestuurd in voorgaande berichten. Aub help me.
mvg KYANO12345
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @KYANO12345,
Sorry dat ik eventjes weg was, en akelig om te horen dat het probleem nog erger wordt. Ik zie een paar problemen in je DxDiag; kan je een Systeembestandscontrole uitvoeren om te zien of dat helpt?
Ik zou ook dubel controleren dat je Windows up to date is, want er zijn een paar foutmeldingen over automatische updates.Eens je die twee hebt gedaan, kan je daarna proberen om je PC schoon op te starten? Dan weten we ook of het een probleem met een achtergrond programma is.