Forum Discussion

SFPS87's avatar
2 years ago

Ik kan geen ultimate team spelen

Sinds gister kan ik geen UT spelen. Ik was bezig met de bronze doelstelling en als ik nu speel en een winst krijg of weggeef dan sluit UT af. Heb ik een ban en zo ja Hoelang blijft dit staan? 

9 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @SFPS87,

Als je een hoop potjes snel achter elkaar verlaat, dan krijg je inderdaad een soort soft-ban dat je uit UT brengt na elke potje. Als het goed is duur zo'n soft-ban voor 24 uur. Ik neem aan dat je hier geen last van meer hebt?
  • Latzoo078's avatar
    Latzoo078
    2 years ago

Beste , 

dit heb ik dus ook gedaan. Nu kan ik wel ultimate team nog in , maar na ieder gespeeld potje verlaat hij ultimate team en telt die als een NV, zelfs als ik 2-0 voor sta en mijn tegenstander in rivals opgeeft. 

ook kan ik geen SBC’s voltooien of andere wedstrijden spelen. 

Bij mij zijn de 24 uur verstreken , hopelijk geen BAN …. Speel al sinds FIFA 10 en heb zoiets als dit jaar nog nooit meegemaakt. Ik speel op PS5.

• Latzoo078's avatar
    Latzoo078
    2 years ago
    @EA_QueenBee Kun je ergens terugvinden in een overzicht waarom en hoelang je “soft-ban” duurt ?

Hoe gaan jullie als EA dit structureel oplossen , naam aan dat wij 2 spelers niet de enige zullen zijn die aan het strijden zijn voor de doelstellingen en packs in UT
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    Hoi @Latzoo078,

Normaal gezien duurst zo'n soft-ban maar 24 uur, maar we kunnen niet zien hoe lang het duurt voordat die verloopt. Ik weet dat als je actief FUT blijft spelen nadat je de ban hebt gekregen dat het dan wat langer kan duren.

Ik kan het wel aan de teams zeggen, maar ik geloof dat het gewoon werkt zoals bedoelt. Dit is een systeem dat al jaren in de series voor komt. Heb je hier nog steeds last van, of lukt het ondertussen weer om te spelen?
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    Hoi @nassim20001,

Als je precies hetzelfde probleem hebt, dan raad ik je ook aan om UT gewoon met rust te laten voor een dag. Is het ondertussen opgelost?
  • lars131313's avatar
    lars131313
    2 years ago

Is er al een oplossing voor dit probleem? Mijn zoon kan namelijk ook niet u

• @SFPS87 Ik heb dit ook, maar dat met het opstarten van UT ik krijg elke keer een foutstatus als ik in UT wil. Speel op ps4
  • Ik heb dit ook, maar dat met het opstarten van UT ik krijg elke keer een foutstatus als ik in UT wil. Speel op ps4

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 4 days ago