Forum Discussion

SalihTheLegend2's avatar
2 years ago

Ik kan mijn gvardiol niet upgraden?

Vandaag om 19u is er een nieuwe evolve gekomen ik wou mijn gvardiol upgraden en het gevraagde vereiste is gepast ik kan alle spelers upgraden behalve Gvardiol. Ik wil echt mijn Gvardiol upgraden EA helpe me aub!

8 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @SalihTheLegend2,

Welk evolutie probeer je te doen precies? En wat zegt je error precies? Ik neem aan dat hij voor de één of ander reden de eisen niet voldoet?
  • Het error zegt: 'Er is een fout opgetreden tijdens de communicatie met de Football Ultimate Team-servers. Probeer het later opnieuw.' En het evolution is Supreme Defender prijs is 125k. Het 90 rated Gvardiol heeft alles groen dus het past voor de evolution. En deze kaart gaf zelfde error bij andere evolution ook. Maar ik ging alleen toen kijken hoe het kaar ging worden want ik ging voor Carlos Tevez. En voor deze evolution wil ik het echt deze upgrade doen voor Gvardiol. Help me aub!

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    @SalihTheLegend2,

Nog even een vraagje want ik ben dit aan het onderzoeken; kan je een schermopname delen, alsjeblieft? Van je foutmelding, en van het speler zelf?
  • Ik heb alles geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Ik kan deze Gvardiol ook in andere evolutions niet ingeven. Hieronder stuur ik mijn schermopname. Hopelijk kunt u me helpen 🙂 ( Mijn fifa is in het turks)

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    @SalihTheLegend2,

Welke evoluties heb je al gedaan met Gvardiol? En heb je eentje niet goed afgerond voordat je het hebt onderbroken?
  • @EA_QueenBee 

Ik heb vorige evoluties succesvol optijd voltooid. Het laatste evolutie was Full Back Swap. Voor die evolutie was er nog eentje maar ik weet het naam niet meer. Dus het was 82-85-90.

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 2 months ago
1,274 Posts