Forum Discussion
8 Replies
Help me aub het geeft alleen bij Gvardiol een error?
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @SalihTheLegend2,
Welk evolutie probeer je te doen precies? En wat zegt je error precies? Ik neem aan dat hij voor de één of ander reden de eisen niet voldoet? Het error zegt: 'Er is een fout opgetreden tijdens de communicatie met de Football Ultimate Team-servers. Probeer het later opnieuw.' En het evolution is Supreme Defender prijs is 125k. Het 90 rated Gvardiol heeft alles groen dus het past voor de evolution. En deze kaart gaf zelfde error bij andere evolution ook. Maar ik ging alleen toen kijken hoe het kaar ging worden want ik ging voor Carlos Tevez. En voor deze evolution wil ik het echt deze upgrade doen voor Gvardiol. Help me aub!
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Kan je de stappen in dit artikel proberen om te zien of dat je probleem oplost? Het zou kunnen dat er beschadigd bestanden in je spel zitten die problemen veroorzaken. Als je nog steeds problemen hebt, kan je me dan laten weten op welk platform je speelt?
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@SalihTheLegend2,
Nog even een vraagje want ik ben dit aan het onderzoeken; kan je een schermopname delen, alsjeblieft? Van je foutmelding, en van het speler zelf? Ik heb alles geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Ik kan deze Gvardiol ook in andere evolutions niet ingeven. Hieronder stuur ik mijn schermopname. Hopelijk kunt u me helpen 🙂 ( Mijn fifa is in het turks)
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@SalihTheLegend2,
Welke evoluties heb je al gedaan met Gvardiol? En heb je eentje niet goed afgerond voordat je het hebt onderbroken? Ik heb vorige evoluties succesvol optijd voltooid. Het laatste evolutie was Full Back Swap. Voor die evolutie was er nog eentje maar ik weet het naam niet meer. Dus het was 82-85-90.