Forum Discussion
7 Replies
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @73773737728394,
Heb je hier nog steeds last van? Zo ja, heb je in een korte tijd een heleboel SBC's ingeleverd? Ik heb hetzelfde probleem en ja ik heb veel sbc's gedaan. Mag dit niet dan?
Ik kan geen SBC meer inleveren krijg steeds communicatie error. ik heb wel veel SBC's ingeleverd maar dit kan toch geen probleem zijn. ik heb niks fout gedaan alleen maar SBC's ingeleverd.
hoe kan ik deze error fixen?
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @Whatsupdoc1993,
Als je een heleboel SBC's snel achter elkaar doe, dan kan je een sort soft-ban krijgen die normaal na 24 uur verloopt. Ik zou SBC's tijdelijk even negeren, en dan werken ze vanzelf wel weer. - @EA_QueenBee Why a softban? im trying to grind the game I payed for it and I want to be able to play it
- @Whatsupdoc1993 I've got the same problem. I just want to grind the game and they won't let me.
- @EA_QueenBee ik heb het zelfde probleem ik wil het spel spelen en ook al zit ik uren lang sbc’s achter mekaar in te leveren dan moet ik dat toch zelf weten?? Ik betaal ervoor om het spel te spelen en jullie laten ons niet het spel spelen waar slaat dat op??? Fix jullie game gewoon effe serieus het word met de jaren slechter