Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years ago@Hazordydetrapper,
Voor vroege toegang, ja. Als je het spel zelf opstart en een Ultimate Team maakt, dan kan je gewoon de webapp gebruiken.
Voor vroege toegang, ja. Als je het spel zelf opstart en een Ultimate Team maakt, dan kan je gewoon de webapp gebruiken.
2 years ago
@EA_QueenBee hallo, ik heb een probleem met mijn mail bij de web app ik krijg de verificatie code die ik nodig heb om in te loggen niet binnen hoe kan ik dit oplossen?
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @jelyor,
Komen de codes voor in je spam map, misschien? Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze live support team:
https://help.ea.com/nl/help-home/
Zij kunnen je helpen om je login verificatie aan te passen. - 2 years ago@EA_QueenBee ik moet elke keer dan inloggen met mijn ea-account en dan heb ik weer die verificatie code nodig die ik niet krijg.
- 2 years ago@EA_QueenBee als ik dan mijn stap wil aanpassen voor mijn verificatie dan krijg ik weer dat ik die nodig heb die niet naar mijn mail wordt gestuurd
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Probeer om in contact te komen met live support, zij kunnen je helpen. De EA app/EA account is een goede product om te kiezen als je hulp nodig hebt met je account, en kies dan de topic dat je probleem het beste omschrijft. "Ik heb hulp nodig bij het instellen van EA-aanmeldingsverificatie" is een goede, dat geeft mij de optie om een chat te beginnen.
- 2 years ago@EA_QueenBee waarom kan je niet gewoon bellen die site is zwaar onduidelijk en dat chatten werkt niet eens
About FC 24
Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,267 PostsLatest Activity: 46 minutes ago
Recent Discussions
- 46 minutes ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago