Forum Discussion

Silvano_Vos's avatar
2 years ago

Kan geen toegang krijgen tot UT

Als ik Ultimate Team probeer te openen krijg ik de volgende foutmelding (zie foto).

Ik heb mijn PS5 al gereset maar ook dat heeft niet gewerkt. Ik heb Playstation+ en een goede internetverbinding, dat laat de website ook zien als ik die QR-code scan.

Hoe krijg ik dit probleem opgelost?

7 Replies

• Hoi Silvano. 

Daar heb ik ook last van. Is het probleem bij jou al opgelost?

Ik hoor graag van je!

• Nee, nog niet helaas..

Zie in het topic hierboven dat meer mensen er last van hebben. Maar ook zij lijken nog geen reactie te hebben gehad.

• Hoi allemaal, bij mij ook hetzelfde probleem.

Leuk zo he ben met weekend finales begonnen. En sinds gisteren avond kan ik er niet meer op viel.onder wedstrijd uit. En krijg sindsdien ook dezelfde melding als velen hier.

Je zal verwachten dat ea er meteen wat aan doet. Maar dat valt weer vies tegen. Zo veel geld voor een game en elke keer is er wel wat. 

Zeer slecht voor een game wat wereldwijd groot is. Maar steeds meer achteruit gaat door velen fouten 

• kennythijsen's avatar
    kennythijsen
    2 years ago

Is dit probleem bij jullie al opgelost? Want ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem.

Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost?

• g2905bal's avatar
    g2905bal
    2 years ago

Bij mij hetzelfde probleem. Ik kan alles spelen behalve UT

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 2 months ago
1,274 Posts