Forum Discussion

JorConquer_'s avatar
2 years ago

Kan geen toegang krijgen tot UT

Goededag, 

Ik heb al een aantal weken problemen met mijn Ultimate Team. Omdat ik al enige tijd niet in mijn oude e-mailadres kan is mijn oude account van Ultimate Team vanwege verificatie niet meer toegankelijk. Natuurlijk is dit zeer pijnlijk en heb ik contact opgenomen met Microsoft maar mijn e-mailadres blijft geblokkeerd. Maanden/ (jaren) gamen en bouwen aan een team en nu ben je dat gewoon voor goed kwijt. Nu heb ik gisteren een nieuw account aangemaakt en hier ook Playstation + op aangeschaft. 

Op het moment dat ik in Ultimate Team was ingelogd kwam bij het openen van het startpakket in Utlimate Team een foutmelding (verbinding maken met Ultimate Team is op dit moment niet mogelijk. U keert terug naar het hoofdmenu) en werd ik gekickt uit de server. Hierbij wordt een qr-code weergegeven met een link naar de website van EA. Hier kan ik helaas ook niet wijzer uit worden omdat er in de afgelopen 7 dagen geen online games zijn gespeeld met dit account. Momenteel zijn we 24 uur verder en nog kan er geen verbinding worden gemaakt. 

Het is nu onmogelijk om in te loggen in Ultimate Team. Wel kan ik inloggen op de EA website en andere delen gebruiken in FC-24. Daarnaast heb ik geprobeerd om in te loggen op een andere Playstation waar al een ander account op staat van mijn broertje. Het vreemde is hij kan wel gewoon in zijn Ultimate Team en ik kom er met geen mogelijkheid in. 

Ook heb ik gedacht dat het wellicht aan de licentie zou kunnen liggen. Ook mijn account gekoppeld aan de Playstation waar gewoon een FC24 disk in kan en dit uitgeprobeerd en u raad het al, weer geen verbinding mogelijk. Wie o wie kan mij uit de brand helpen? Ik ben een godsvermogen kwijt aan dubbele Playstation+ accounts en vind dit een schandalige kwestie van EA.

6 Replies

• @JorConquer_ ik kan het niet beter omschrijven, ik heb echt exact hetzelfde probleem met mijn vorige account onder de naam van Morris_512. Nu deze lelijke naam en ook een nieuw profiel en opnieuw fifa gekocht en playstation plus voor dat account. Alsjeblieft kan iemand er voor zorgen dat ik niet heel mijn fifa team kwijt ben en dat ik gewoon weer kan spelen!!!!
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hoi @JorConquer_ & @Morrizz512,

Als het goed is kunnen jullie weer verbinding maken met Ultimate Team. Dat was inderdaad een bekend probleem voor nieuwe accounts, maar als het goed is kunnen jullie nu weer aanmelden. Als het nog steeds niet lukt, laat het me alsjeblieft weten. šŸ™‚

Maar over jullie oude accounts: hebben jullie al contact opgenomen met onze live support team om te zien of zij kunnen helpen om je account gegevens te wijzigen? 

• Ik heb hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven. Hoe kan dit opgelost worden? 
    acc naam: Kevinsko__

• Ik heb dit probleem ook, kan opeens niet aanmelden en word naar een qr code doorverwezen. Heb gisteren letterlijk nog kunnen spelen en opeens niet meer ea fix it.

• ASC010's avatar
    ASC010
    12 months ago

Er is vanmorgen onderhoud geweest en nu kan ik ook niet in UT... en krijg ook een QR code in beeld 

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FCā„¢ 24.1,267 PostsLatest Activity: 2 years ago