Forum Discussion
Goedemiddag @EA_QueenBee
Zonet keek ik op de webpagina die je linkt. Bij het onderdeel "ULTIMATE EDITION PRE-ORDER OFFER – CONSOLES & PC (INCLUDING STEAM & EPIC) – LIMITED TIME OFFER – BY AUGUST 22ND" zie ik echter niet vermeld staan dat dit niet in België mogelijk is.
Ik zou ook graag de ultimate edition kopen, maar als ik het juist voor heb dan is dit niet mogelijk vanwege de wetgeving over FIFA points?
De andere voordelen lijken mij waardevol genoeg om voor de ultimate edition te gaan.
Is er een mogelijkheid om toch de ultimate edition aan te kopen zonder bijvoorbeeld de FIFA punten?
Hoi @P1nmunch,
Het is misschien niet super duidelijk, maar als je onder "Ultimate Edition Pre-order Loyalty Offer Disclaimer (Ea App)" kijkt, dan zegt het "Product not available in Belgium."
(Ik zie trouwens dat ze nu een Nederlandse vertaling hebben: https://www.ea.com/nl-nl/games/ea-sports-fc/fc-24/game-offer-and-disclaimers)
Helaas is er geen België-vriendelijk versie van de Ultimate Editie zonder FC punten. Ik heb het in het verleden een paar keer aan de teams gemeld, maar het lijkt er niet op dat ze het gaan veranderen. Ik zal het nog een keer met de teams delen; hopelijk kunnen ze een oplossing bedenken.
- 2 years ago
Dag @EA_QueenBee
Bedankt voor je antwoord! Hier heb ik vast over gekeken dan 🙂 .
Ook super dat je zaken zoals dit doorgeeft aan het team. Momenteel baal ik er van dat er geen manier is om packs en spelers te kopen, zonder hiervoor uren te moeten spelen.
Ik ben niet op de hoogte van de exacte wetgeving en weet niet of het mogelijk is, maar zou het waarderen als er bijvoorbeeld een "1 CL Hero pack" zou komen, wat misschien wel kan in België?
Alleszins zal ik de standaard editie dan maar pre-orderen. Beetje jammer dat ik zo enkele voordelen moet mislopen maar het is niet anders. Dankjewel voor het snelle antwoord!
- 2 years ago
Hey,
Ik heb nu dus door dat het in België niet mogelijk is om de ultimate edition te kopen maar ik ga volgende week weekend naar Duitsland, is het mogelijk om daar de ultimate edition te kopen en dan in België het op mijn account te downloaden?
Alvast bedankt!
- EA_QueenBee2 years agoCommunity ManagerHoi @Gabriel88Fut,
Dat is een goede vraag, maar ik kan je niet echt helpen om lokale wetten te omzeilen. Ik denk niet dat ze erg blij met mij zouden zijn. - 7 months ago
@Gabriel88Fut schreef:Hey,
Ik heb nu dus door dat het in België niet mogelijk is om de ultimate edition te kopen maar ik ga volgende week weekend naar Duitsland, is het mogelijk om daar de ultimate edition te kopen en dan in België het op mijn account te downloaden?
Alvast bedankt!
Beste @Gabriel88Fut
Ik heb dit zojuist getest en het is mogelijk om de ultimate edition te kopen door je console of pc naar een ander Europees land te veranderen hopelijk helpt dit jou wat verder
- 6 months ago
Je kan gewoon via een vpn op je computer de ultimate edition kopen.
- EA_QueenBee6 months agoCommunity ManagerHoi allemaal,
Dit thread is ondertussen al meer dan een jaar oud, dus ik ga het sluiten om necroposten te voorkomen. Als jullie meer vragen hebben, aarzel dan alsjeblieft niet om een nieuwe thread aan te maken. 🙂
About FC 24
Recent Discussions
- 30 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago