Forum Discussion
Hoi @P1nmunch,
Het is misschien niet super duidelijk, maar als je onder "Ultimate Edition Pre-order Loyalty Offer Disclaimer (Ea App)" kijkt, dan zegt het "Product not available in Belgium."
(Ik zie trouwens dat ze nu een Nederlandse vertaling hebben: https://www.ea.com/nl-nl/games/ea-sports-fc/fc-24/game-offer-and-disclaimers)
Helaas is er geen België-vriendelijk versie van de Ultimate Editie zonder FC punten. Ik heb het in het verleden een paar keer aan de teams gemeld, maar het lijkt er niet op dat ze het gaan veranderen. Ik zal het nog een keer met de teams delen; hopelijk kunnen ze een oplossing bedenken.
Hey,
Ik heb nu dus door dat het in België niet mogelijk is om de ultimate edition te kopen maar ik ga volgende week weekend naar Duitsland, is het mogelijk om daar de ultimate edition te kopen en dan in België het op mijn account te downloaden?
Alvast bedankt!
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @Gabriel88Fut,
Dat is een goede vraag, maar ik kan je niet echt helpen om lokale wetten te omzeilen. Ik denk niet dat ze erg blij met mij zouden zijn. - 7 months ago
@Gabriel88Fut schreef:Hey,
Ik heb nu dus door dat het in België niet mogelijk is om de ultimate edition te kopen maar ik ga volgende week weekend naar Duitsland, is het mogelijk om daar de ultimate edition te kopen en dan in België het op mijn account te downloaden?
Alvast bedankt!
Beste @Gabriel88Fut
Ik heb dit zojuist getest en het is mogelijk om de ultimate edition te kopen door je console of pc naar een ander Europees land te veranderen hopelijk helpt dit jou wat verder
- 6 months ago
Je kan gewoon via een vpn op je computer de ultimate edition kopen.
- EA_QueenBee6 months ago
Community Manager
Hoi allemaal,
Dit thread is ondertussen al meer dan een jaar oud, dus ik ga het sluiten om necroposten te voorkomen. Als jullie meer vragen hebben, aarzel dan alsjeblieft niet om een nieuwe thread aan te maken. 🙂
About FC 24
Recent Discussions
- 30 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago