2 years ago
Kan sbc niet afronden
Hoi ea ik heb ook al maanden last van een probleem bij de sbc ik wil dan een team inleveren en dan staat er dat me verbinding is mislukt met ultimate team ik hoop dat ea hier naar kan kijken
Nee in alle sbc gooit hij me eruit heb ook geprobeerd met de team wissen en opnieuw maar zelfs daar doet hij het niet
Van wat ik kan zien zou er geen problemen moeten zijn met het inleveren van SBC's. Kan je een schermopname delen van de foutmelding die je krijgt, alsjeblieft?
Wat we ook kunnen proberen is om de UT Updates te verwijderen. Als je naar de hoofdmenu gaat, ga dan naar Instellingen -> Profiel -> Verwijderen -> UT Squad Update. Dat kan ook allerlei problemen oplossen.
Dit krijg ik als ik een team wil inleveren
Hoi ea ik krijg nog steeds de zelfde foutmelding bij het indienen van het team terwel ik de ut update heb verwijderd kunnen jullie niet misschien op me account kijken en met een oplossing komen
Ja dat klopt ik krijg de melding.
Verbinding maken met ultimate team is op dit moment niet mogelijk. Je keert terug naar het hoofdmenu.
en op de app op je mobiel krijg ik:
uitdaging indienen is mislukt.
maar nu heb ik al 1 Squad ingeleverd maar die andere lukt niet hoop snel wat te horen