Forum Discussion

Spacemonkey1988's avatar
2 years ago

Kan SBC niet inleveren

Hallo,

ik heb al weken dat ik ongeveer de helft van mijn SBCs niet kan afronden. 

Als ik de SBC indien dan krijg ik op de PS5 de melding dat de connectie met de server verloren is en word ik terug gebracht naar het hoofdmenu van FC24.

Op de PC Web App en Telefoon App krijg ik alleen de melding dat ik de sbc nu niet kan indienen.

Er zitten geen spelers in die in een team zitten. Ik heb het probleem zowel op de wifi als 5G. 

De SBCs waar ik dit probleem nu bij heb zijn:

- Max 89 Icon Upgrade - 83 Squad (86 doet het wel)

- 85+ upgrade

- 84+ RTTK or Trailblazers

- 82+ TOTW Player Pick (werkte van de week wel 3x, nu niet meer. 82 rated squad is ingeleverd, 83 doet het niet)

- 83+ x10 upgrade 

-Dynamic Duos - Karim Onisiwo (Philipp Mwene werkt wel)

ik begin echt een beetje radeloos te worden en verspil een hoop spelers. Ook loop ik een hoop sbc rewards mis.

Als jullie nog info van me nodig hebben dan geef ik dat graag. 

9 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @Spacemonkey1988,

Van wat ik kan zien en doen zijn er geen problemen met die SBC's. Can je proberen om de UT Squad Update opnieuw te downloaden? Als je op de main menu begint, ga dan naar Instellingen -> Profiel -> verwijderen -> UT Squad Update. Laat me weten of dat helpt. 🙂
  • Hoi, 

Ik heb net dit geprobeerd en het werkt niet heb precies dezelfde foutmelding als bij deze jongen man of vrouw, ik zou graag willen dat dit wordt opgelost want ik heb dit zelfs al weken zo en kan zo niet verder ik zie graag ook een x  reactie tegenmoet.

• @EA_QueenBee thanks voor de reactie!

ik heb de update verwijderd en het heeft helaas niet geholpen. Ik verwachtte het eigenlijk al, want de update was van 16 november en ik heb dit probleem al bijna 2 maanden. 

Ik heb een foto bij deze post gedaan, om te laten zien wat er gebeurd. Dit is direct nadat ik de SBC indien

Ook op de Engelse fora vallen veel mensen mij bij met dit probleem, alleen daar krijg ik helaas geen reactie vanuit EA.

ik hoop dat je nog andere oplossingen weet 🙂

• @EA_QueenBee 

2 weken verder en het probleem is nog steeds intact. Nu met de SBC van Traore en dan specifiek het 83 team.

Deze SBC vraagt niet om Chemistry dus de spelers zouden overal moeten kunnen staan.

Zoals je kunt zien voldoe ik aan alle vereisten, maar rechtsbovenin zie je weer de foutmelding ontstaan.

• Hoi @EA_QueenBee 

ik heb zojuist wederom de foutmelding gekregen op de volgende drie SBCs:

-Maguire - Engeland team

- Dybala - Argentinië team

- TOTW - 83 team

ik heb hiervoor zonder problemen de volgende 2 SBC gedaan:

- Daily Dynasty Challenge

- Advent kalender

Zou ik alsjeblieft met iemand in contact kunnen komen? Ik heb al sinds oktober dit probleem (en met mij nog meer mensen) en ben al sindsdien aan het posten op de EA fora (zowel Engels als Nederlands). Ik heb ook contact gehad met de support desk via de mail. Allemaal zonder succes

op deze manier is er echt geen lol aan om het spel te spelen.

• Een soort gelijke melding krijg ik wanneer ik een speler om wissel vanuit de winkel met die in mijn club, het gekke is dat je deze speler wel ziet in het team waar je mee wil spelen of wil inleveren bij een sbc maar dus wel zorgt voor een foutmelding. 

Ik verwijder de speler en zet dezelfde er weer in en dan is het opgelost.

Ik weet niet of dit ook bij jou gebeurt of toevallig de oplossing is maar probeer mee te denken, succes.

• Hey @Snoek_FC 

@thanks voor je reactie!

helaas is het niet de oplossing. Ik heb het over spelers die direct uit mijn club komen en de SBC in gaan. Verder zijn deze spelers bij geen enkele club betrokken.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 2 days ago