Forum Discussion

jarno498's avatar
10 months ago

Keuken Kampioen Divisie in FC25

Kan de keuken Kampioen Divisie niet gewoon toegevoegd worden in EA FC25. Dit zou een careermode veel interessanter en spannender maken aangezien je het risico loopt om te degraderen.

Ook zou het voor Fans van clubs uit de KKD leuker worden want zij kunnen dan met hun lievelings club spelen en zelfs promoveren naar de Eredivisie.

8 Replies

• Volledig mee eens, ik hoop dat KKD de rechten wilt vrijgeven en deze gewoon worden toegevoegd aan FC 25… 

• Bij de aankomende release van EA FC 25 zijn géén nieuwe leagues toegevoegd. Het waren 30, en het zijn nog steeds 30. Helaas wéér geen KKD. Ik vind dat wij als 6e voetbal land ter wereld meer credits verdienen. Al helemaal een 2e league in het spel. Weer teleurstellend. 

• Ik sta toch wel weer met verbazing te kijken dat de KKD er niet in zit in de nieuwe FC25. Een van de aller makkelijkste competities om toe te voegen voor de makers lijkt mij. Bijna de gehele competitie staat al in het bestand van FC/FIFA van zeker de laatste 15 jaar. Kijkend naar: 

1. Vitesse

2. Volendam

3. Excelsior

4. Ado den Haag

5. vvv Venlo

6. De Graafschap

7. SC Cambuur 

8. FC Emmen

9. FC Dordrecht

10. Roda JC

Over te nemen van de grote broers (grote deels): 

11. Jong PSV 

12. Jong Ajax

13. Jong AZ

14. Jong FC Utrecht

enkel te maken: 

15. Telstar

16. Helmond Sport

17. FC Den Bosch

18. MVV Maastricht

19. TOP OSS

20. FC Eindhoven

Lijkt mij voor de makers een goeie investering om toe te voegen in de game, en zorgt zeker voor een betere verkoop in zeker Nederland. Dit levert de game ook weer een extra omzet op. 

maar verbaas mij ook over het feit dat de JC schaal ontbreekt, de Kuip en de KNVB beker. 

tevens teleurstellend dat grote landen, competities en ploegen ontbreken. Reeds eruit gegaan of al langer of nooit in de game gezeten. Voorbeeld als land is zeker Brazilië. Ontbrekende competities in mijn ogen op de KKD zijn zeker die uit Griekenland, Tsjechië en Oekrainë. Wel leuk steeds die extra features, maar uiteindelijk draait alles om landen, competities en ploegen en als leuke bijkomstigheid komen de stadions kijken. FC25 dus helaas geen verbeteringen, hopelijk gaat FC26 dan eens wat beloven🙏

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 5 months ago