Ik sta toch wel weer met verbazing te kijken dat de KKD er niet in zit in de nieuwe FC25. Een van de aller makkelijkste competities om toe te voegen voor de makers lijkt mij. Bijna de gehele competitie staat al in het bestand van FC/FIFA van zeker de laatste 15 jaar. Kijkend naar:
1. Vitesse
2. Volendam
3. Excelsior
4. Ado den Haag
5. vvv Venlo
6. De Graafschap
7. SC Cambuur
8. FC Emmen
9. FC Dordrecht
10. Roda JC
Over te nemen van de grote broers (grote deels):
11. Jong PSV
12. Jong Ajax
13. Jong AZ
14. Jong FC Utrecht
enkel te maken:
15. Telstar
16. Helmond Sport
17. FC Den Bosch
18. MVV Maastricht
19. TOP OSS
20. FC Eindhoven
Lijkt mij voor de makers een goeie investering om toe te voegen in de game, en zorgt zeker voor een betere verkoop in zeker Nederland. Dit levert de game ook weer een extra omzet op.
maar verbaas mij ook over het feit dat de JC schaal ontbreekt, de Kuip en de KNVB beker.
tevens teleurstellend dat grote landen, competities en ploegen ontbreken. Reeds eruit gegaan of al langer of nooit in de game gezeten. Voorbeeld als land is zeker Brazilië. Ontbrekende competities in mijn ogen op de KKD zijn zeker die uit Griekenland, Tsjechië en Oekrainë. Wel leuk steeds die extra features, maar uiteindelijk draait alles om landen, competities en ploegen en als leuke bijkomstigheid komen de stadions kijken. FC25 dus helaas geen verbeteringen, hopelijk gaat FC26 dan eens wat beloven🙏